Gå til innhold

Ansatte i barnehagen hilser ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare 2 av 5 ansatte på avdelingen til barnet mitt hilser på meg når jeg leverer.

Like få er ivrig på å fortelle om dagen når jeg henter, selv om jeg spør hvordan de har hatt det i dag.

Det er første barnet mitt, så kanskje jeg forventer for mye?

Anonymous poster hash: 865a5...b9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke du forventer for mye. Å hilse er da helt vanlig høflighet. At ikke alle forteller om hvordan dagen har vært derimot kan kanskje ikke alle, men primærkontakten hennes burde jo gjøre det. Barnet kan ikke gjøre det selv ennå så selvfølgelig skal du få vite hva de gjorde.

Skrevet

Jeg ville tatt dette opp med styrer. At de hilser er en selvfølge. Det er jo mulig at ikke alle har like mye å fortelle om dagen til ditt barn, men noe må de jo ha å si. Om ikke annet, så kan de jo si at barnet ditt har vært med en annen voksen i dag. Du forventer ikek for mye, kommunikasjon mellom foreldre og barnehage er kjempeviktig!

Anonymous poster hash: 46ad2...af5
Skrevet

Ah... da hadde jeg syntes det hadde vært ubehagelig å levert barnet om ikke de ansatte hilser... Veldig spesielt. Hadde tatt det opp med styrer jeg og...

Skrevet

Mener du de ikke hilser om du går rett forbi med barnet, at  ikke alle  går fra lekekroken/de barna de leker med osv for å hilse sammen eller at de ikke sier hei når barnet setter seg sammen med dem for å leke?

Anonymous poster hash: 2f834...85a
Skrevet

Det er det få som gjør i vår bhg og. Tok det opp med de når vi hadde barn der i 2010, det var tatt opp når barnehagen var ny i 2007, og jeg vet at maaaange har tatt det opp med de. Men nei...

Anonymous poster hash: 605e5...1c6
Skrevet

Mener du de ikke hilser om du går rett forbi med barnet, at  ikke alle  går fra lekekroken/de barna de leker med osv for å hilse sammen eller at de ikke sier hei når barnet setter seg sammen med dem for å leke? Anonymous poster hash: 2f834...85a

De hilser ikke når vi kommer inn i avdelingen og sier hei. De hilser på barnet, det er jo det viktigste, men jeg tenkte det var vanlig å hilse på både voksne og barn.

Anonymous poster hash: 865a5...b9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...