Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Finner dere på andre koselige ting også? Ikke redd for sykdommer? Er dere åpne mot hverandre om en finner en annen for en natt? Anonymous poster hash: eb87e...3eb
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Som er i et forhold ?? Anonymous poster hash: 32e26...254
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Nei som venn og elsker. Anonymous poster hash: eb87e...3eb
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Jeg hadde en (SINGEL!) elsker da jeg var ufrivillig langtidssingel. Var vel litt forelsket, men han ville ikke ha forhold, og jeg orket ikke å gå flere år uten sex, dessuten var han sabla flink i senga. Vi så på film, spiste snop, pratet, tøyset osv, så var ikke BARE sex, det hadde jeg ikke giddet, og forstår ikke at noen klarer. Åpne døra, slippe inn mannen, pule, og slippe ham ut igjen Når det er sagt så fant jeg ut at singeltilværelse der man tar til takke med litt kos og sex ikke var noe for meg. I dag er både jeg og eks-elskeren gift og har barn på hver vår kant, og har null kontakt. Jeg er lykkelig, og det virker som om han er det også. Anonymous poster hash: 8300d...e8f
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Takk for svar. Hadde en elsker jeg og, men klarte ikke hans uærlighet. Begge single. Feilen ble nok at jeg hadde følelser, han ville bare sex og en kaffe.... Nå savner jeg kosen da.. Anonymous poster hash: eb87e...3eb
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 Har ikke akkurat en elsker, men jeg har hatt et av og på forhold til en i 4 år. Han er ikke gift, men vi kan ikke være sammen av andre grunner. Vi drar aldri ut og gjør ting sammen, men ser en film eller spiser middag hjemme. Jeg har nok mer følelser enn han, men det er jeg som har vært sammen med andre innimellom og ikke han. Har ikke alltid vært ærlig om det, mest av frykt for at han skal avslutte det hele. Er jo veldig deilig å ha en å kose med Aner ikke om det stemmer, men jeg har inntrykk av at det er lettere for menn å ha sex uten følelser enn det er for jenter? Jeg vil gjerne ligge i armkroken etterpå og tror ikke jeg hadde klart og tenne på en jeg ikke var tiltrukket av utover utseende. I hvert fall ikke på fast basis, blir jo noe annet om det er engangstilfelle. Hvis du savner kosen hvorfor ikke se deg om etter en kjæreste? Anonymous poster hash: 276bb...572
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 Hadde en elsker en gang. Var i utgangspunktet enige om at det kundar sex forholdet handlet om, men Dro etter kort tid ut sammen og gjorde andre ting også. Brukte kondom i begynnelsen. Nå er vi samboere med hus og barn:) Anonymous poster hash: e5a3c...2bb
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #8 Skrevet 4. februar 2015 Hatt begge deler. Elskere som jeg bare hadde sex med, og noen få jeg også kunne ta en kaffe med og/eller spise frokost med etter en kveld på byen med påfølgende sexnachpiel. Noen hadde jeg følelser for, mens andre hadde jeg ikke det. Anonymous poster hash: 9e65f...46d
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 4. februar 2015 #9 Skrevet 4. februar 2015 Elskeren min er en god del eldre enn meg, noe jeg trives godt med. Jeg lever mitt liv og han lever sitt, men vi kan godt ta turer sammen o.l. For meg passer dette ypperlig da jeg ikke ønsker meg et fast forhold. Vi kan prate om alt og han er min beste rådgiver i mange situasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå