Gå til innhold

Noen som reiser hjemmefra 06.10 hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kan bli min hverdag hvis jeg får jobben jeg har søkt på. Vil ut av turnus og det betyr 30 min på bussen ++ til og fra busstopp her hjemme og på jobb + skifte på jobb. Begynner kl 7.30

Samboer kan flexe noe men Bør senest reise kl 7.30. Fra høsten begynner barnet i 5.klasse og har da ikke sfo lenger. Tenker da at hun fant kan greie seg hjemme 1 time alene hjemme. Hun har gjort det før men det har bare vært innimellom vis det har vært noe spesielt(vis jeg har vært på nattevakt og samboer har måttet reise tidlig på jobb).

Nå bor jeg fem min unna jobben men vil ut av turnus..... hadde vi hatt to biler hadde jeg kanskje brukt 15 min men...

Flere som står opp før 6 hver dag og syns det er til å leve med?

Er jo ikke sikkert jeg får denne jobben men

Anonymous poster hash: ccd8c...f03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står opp 0545 til vanlig. Nå er jeg oppe litt før 0500. Og starter jobben 0530...Har da 1,5t overtid før jeg egentlig starter 0700...:)

Man er ikke spesielt mye trøttere 0600 enn 0700. Ikke mye trøttere 0500 enn hva man er 0600 :) Så tenker man sånn er det ikke verre og stå opp 0500 enn 0700 :D

Men jeg har 4 min biltur til jobb da...Fra jeg setter meg inn i bilen hjemme i garasjen, til jeg går ut av den på jobb!

Anonymous poster hash: 51fd2...32a
Skrevet

Jeg gjorde det da jeg jobbet på sykehuset. Måtte dra seinest 06.00 for å finne parkeringsplass før jeg starter Kl 07.00.

Holdt på slikt i 5 år før jeg tok nattestilling😊

Skrevet

Mannen min gjør det. Han har gjort det i mange år og trives med det. Jeg står opp med ungene, de er for små til å klare seg selv enda.

Anonymous poster hash: 706c5...826

Skrevet

Da hadde jeg skaffet meg en bil til..

Anonymous poster hash: 32b41...aa8

Skrevet

Om det er flere som står opp før 6? Her må vi opp kl 5 hver dag, hverdag som helg! Alt går!

Anonymous poster hash: caf2c...675
Skrevet

Her er også mannen tidlig oppe og ute av huset før vi andre står opp. Jeg har ansvaret hjemme på morgenen, og er litt senere i gang. Dermed er han også hjemme før meg og tar seg av barna da. Funker fint det, men må legge seg tidligere enn hvahanbille gjort om han begynte dagen senere da.

Anonymous poster hash: 360b5...25d

Skrevet

Da hadde jeg skaffet meg el-bil eller moped.

Anonymous poster hash: cdf59...7b1

Skrevet

Om det er flere som står opp før 6? Her må vi opp kl 5 hver dag, hverdag som helg! Alt går!

Anonymous poster hash: caf2c...675

Tenkte mer på i forhold til det å være ute å huset i 6 tiden ☺ jeg har hatt mine år med å være oppe Før seks når barnet var liten å lys våken. Mente mer i forhold til jobb. Er vant med å stå opp mellom kl 06-07. Før 06 for meg er natta. Derfor jeg er spent på hvordan dette funker for andre ☺

H.I

Anonymous poster hash: ccd8c...f03

Skrevet

Jeg står opp 05.30 på hverdager og drar kl 06.00. Fungerer fint. Resten av huset står opp etter at jeg har reist. Mannen min har ansvaret om morgenen og jeg henter barna. Jeg jobber ca 07.-15. (kan flexe ved behov).

Skrevet

Fordelen med å spurte ut av huset så tidlig er at du kunn har deg selv å tenke på! Som alt er det tungt i begynnelsen, men så begynner man å se fordelene ferdig tidligere, mindre kø, alenetid om morgenen.

Anonymous poster hash: 7efe0...330

Skrevet

Jeg pleier stå opp kvart på seks og er på jobb kvart på syv.  Jeg pleier jobbe hjemmefra et par dager i uken så dermed har jeg litt fleksibilitet.  Jeg er heller ikke nødt til å være på jobb før seks, det er frivillig for å slippe unna den verste trafikken.  

Jeg setter stor pris på at jeg ikke er nødt til å gå hjemmefra kvart over seks, hvis f.eks. mannen er vekkreist er det praktisk å kunne hjelpe ungene å gjøre seg klar til skolen (to skolebarn).  

Ulempen med å stå så tidlig opp er at jeg føler jeg er litt i utakt med andre, er vanligvis i seng klokken ti.  Fordelen er at jeg sparer mye reisetid, før/etter rushtiden bruker jeg under en halvtime fra dør til dør med offentlig transport.  I rushtiden kan det gå over en time hver vei.  

Anonymous poster hash: 85d9a...afc
Skrevet

Jeg kjører hjemmefra kvart på seks hver dag for å rekke buss til jobb. Vi har fleksitid på jobb da, så ikke nødvendig for meg å være på an så tidlig, men da kan jeg heller avslutte arbeidsdagen tidligere så jeg rekker hjem til unger og lekser og fritidsaktiviteter. Mannen min får ungene opp og av gårde til skolen, så tar jeg ansvaret for de om ettermiddag/kveld da han ofte jobber sent. Fungerer greit, men sover selvsagt litt for lite...står opp rett over kl 5 hver morgen, men sovner sjelden før halv elleve-elleve, så tar det litt inn igjen i helgene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...