Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Hva slags utdannelse har du? Hva gjør du i jobben din? Kunne du mye av det du skulle gjøre, før du startet, eller lærte du det etterhvert? Hva slags lønn har du? Jeg har en treårig utdannelse innen økonomi og ledelse, og har veldig lyst til å søke på en utlyst jobb, men jeg er usikker på om jeg kan nok. Anonymous poster hash: 3666e...f43
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Hva slags utdannelse har du? 3 år på BI Hva gjør du i jobben din? Analyserer data, presentasjoner for ledelsen, rapporterer, kontrollerer regnskapet, kommer med forslag til budsjett, forslag til innsparinger, sjekkerxat andre har kontroll på økonomien Kunne du mye av det du skulle gjøre, før du startet, eller lærte du det etterhvert? Jobbet med flere øk.oppg i bedriften før jeg varcklar. Da rapporterte jeg til controller. Lettere å være controller senere siden jeg hadde inngående kjennskap til deres fagområde. Kompliserte budsjetter. Hva slags lønn har du? 500' i stat. Jeg har en treårig utdannelse innen økonomi og ledelse, og har veldig lyst til å søke på en utlyst jobb, men jeg er usikker på om jeg kan nok. Mye kan læres. Viktig å være nøyaktig, ryddig, klar og tydelig og tørre å si i fra. Anonymous poster hash: 3666e...f43 Anonymous poster hash: ab22e...c82
Kathrine. Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 3 år øk/adm. Kunne absolutt ingenting, opplæring innen alt. Ingen som forventa at eg skulle kunne alt heller. Tjener nesten 500.000,- privat firma. Fakturering, oppfølging av økonomi i prosjektene, masse småoppgaver (opprette kunder, timelister), kostrapporter, mye forskjellig. Stort firma så har business controllere over oss cost controllere. Eg var også i tvil om eg turde søke på jobben. Glad for at eg gjorde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå