Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Leste en gang en artikkel om mødre som ville at barnet skal være sykt. Gjør hver minste lille ting om til sykdom og diagnoser. Vanskelig og forklare, men er det noen som skjønner hva jeg mener? Skulle gjerne lest om dette igjen, men finner det ikke igjen. Anonymous poster hash: 0a165...f14
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Mener du munchausen syndrom by proxy? Slike som i verste fall skader barnet sitt/gjør barnet sitt sykt for oppmerksomhet? Anonymous poster hash: 4b77b...03f
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Det tror jeg det var ja. Tusen takk. Anonymous poster hash: 0a165...f14
februarprins2013 Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 man får penger for et sykt barn,sikkert derfor
skjotta Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 man får penger for et sykt barn,sikkert derfor helt ærlig... det ville tatt deg 5 sek å Google. .. munchausen by proxy er en psykisk sykdom der noen gjør barnet sykt for å få oppmerksomhet. (Og gjerne være den som "redder" barnet... Å i det hele tatt foreslå at det har noe med penger å gjøre er, kort sagt, idiotisk, men jeg for trøste meg med at du vel ikke vet bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå