Gå til innhold

Kjenner jeg er litt lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt dropfot i 2 mnd pga en lammelse i en nerve. Jeg jobber som vanlig men blir preget av den foten i hverdagen. Får ikke dratt på tur med barna mine pga nedsatt utholdenhet. Blir alltid verre utover dagen. Har også nedsatt kraft i hele benet (uten at jeg vet hvorfor) og må passe på så jeg ikke overstrekker kneet. Og at jeg ikke går på hodet i trapper.

Skal til nevrolog og nevrografi på tirsdag og grugleder meg til denne timen. Hva om nervene i benet er varig skadet? Har mye prikking og nummenhet i begge bena men mest i venstre.

Noen som kan si at jeg snart kommer til å bli bra? Ja jeg vet det kunne vært noe verre men dette påvirker meg mye i hverdagen.

Anonymous poster hash: ac516...e53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke svare om det blir bra, jeg håper det. Sliter ned litt av det samme, og det er tungt å gå sånn. Stoler ikke på det ene benet mitt da det gir etter og har nedsatt kraft.

Håper virkelig det ordner seg for deg, kan alltid være verre men hjelper lite å vite for den som står i det hver dag. Man blir prega når noe sånt skjer i kroppen, frustrert.

Lykke til:)

Anonymous poster hash: 2924b...7af

Skrevet

Umulig å si noe om, det kommer jo an på årsaken og hvor lenge det har vart.

Håper det går bra for deg :)

Anonymous poster hash: 8346e...0c4
Skrevet

Ønsker deg også lykke til :) ja det kunne vært mye verre men det verste er å gå å vente. Samt at fysioterapeuter rundt meg (jobber med flere+ min faste) er opptatt av at jeg skal få utredning og at det er noe som ikke stemmer. Mamma tror jeg har MS.

Selv vil jeg bare bli som før :/

Skrevet

Min mor hadde droppfot lenge etter en prolaps, men har trent seg bra igjen.

Har hatt droppfot selv også, men ble operert så ikke helt det samme, men vet hvordan du har det!

Anonymous poster hash: ff432...f53

Skrevet

Ja men til meg er det ikke pga en prolaps. Eller ortopeden sa i hvertfall at det ikke var det. og nevrologen sa at MR viste en en pareoneuslammelse. Skulle bli bra i løpet av uker/ måneder.

Men ingen fagpersoner har svart meg på hvorfor jeg er svakere i hele ve ben, og hvorfor jeg like før jul ikke fikk til å gå og hadde en blæreforstyrelse. Kjente ikke tissetrengt på over 1 uke etter lammelsene i bena.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...