Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 en omelett til lunsj, to egg og grønnsaker og litt pizzafyll som var igjen i fryser + litt ost på. Litt fiskegrateng og 1 liten potet og råkost til middag. Var sulten igjen på kvelden, så lagde en kyllingfilet med litt sukkererter og spisspaprika. + to små havrekjeks (hjemmelagd) og en knekk kokesjokolade. Hjemme med sjuk unge, burde egentlig trent! Anonymous poster hash: e3fb3...847
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Hva var det som var så usunt med dette? Anonymous poster hash: 13222...bbf
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Jaaaaa! Usunn dag hver dag! Nam nam!! Anonymous poster hash: 14105...8c5
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Hva var det som var så usunt med dette? Anonymous poster hash: 13222...bbf 3 retter med varmmat er da ikke sunt? Og ja, spiste en brødskive i morgest også, glemte det Anonymous poster hash: e3fb3...847
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Hva var det som var så usunt med dette?Anonymous poster hash: 13222...bbf 3 retter med varmmat er da ikke sunt? Og ja, spiste en brødskive i morgest også, glemte det Anonymous poster hash: e3fb3...847 å nei, en BRØDSKIVE sier du? Fysjameg så usunn Anonymous poster hash: 1a786...a53
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Seriøst ? Slapp av og nyt livet! Anonymous poster hash: 34dd2...e1b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 jepp, i tillegg til det jeg vanligvis spiser har jeg trøkka i meg en omelett med pølsebiter i og 3(!) skåler med tress is.. ble brått 800 kcal ekstra i dag.. blir en veldig lang økt på treningen i morgen veit jeg. Anonymous poster hash: 70b1f...70e
beef sister Skrevet 3. februar 2015 #8 Skrevet 3. februar 2015 Når jeg har en usunn dag, kan jeg garantere at det ikke er to ruter kokesjokolade og hjemmelaget havrekjeks jeg sitter og har dårlig samvittighet for.
MammantilNurket Skrevet 3. februar 2015 #9 Skrevet 3. februar 2015 (endret) Både ja og nei. Når det gjelder kalorier har det nok ikke vært så galt, men med tanke på total (!!!) mangel på frukt og grønt (og mat generelt) er det ille. Det har vært helt Texas i hele dag og jeg har ikke hatt tid til å spise skikkelig: Frokost hjemme: Farris og en espresso - forsov meg litt i dag. Fremme på jobb: En Nutrilettbar (æsj!) Lunch: En Wasa-sandwich (faktisk ganske god) og en kopp "Rett i koppen"-suppe (eeeeew!), vann. Mellommåltid: Enda en Nutrilettbar (dobbeltæsj!!) Middag: 2 knekkebrød og egg Kvelds: 2 knekkebrød med leverpostei og laksepåleg. I morgen er en ny dag. Planen er å spise følgende: Frokost - 2 knekkebrød med makrell i tomat, agurk og litt annet grønt. Lunch - havregrøt med bær, banan og honning. Mellommåltid - Skyr med friske bær. Middag - Sushi eller sashimi?? Endret 3. februar 2015 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #10 Skrevet 3. februar 2015 Haha, fant ingen usunne ting i den listen der jeg.. Hvis det får de til å føle deg bedre har jeg spist: stratos, en pose saltsild og Potetgull! På en tirsdag:/ har måttet jobbe helt til nå, så da ble det trøstespising:) Ny dag i morgen:) (og jeg er slank, så ikke vekta jeg bekymrer meg for...) Anonymous poster hash: d7af1...edc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå