Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Hva anbefaler du, farge eller stripe håret? Midten av tyveårene, brunt (men litt død farge om vinteren) Anonymous poster hash: f69db...367
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Det spørs jo hvilket resultat du vil ha? Om du vil ha noe vedlikeholdsfritt er minicolor tingen. Ifht en permanent farge blir den litt transparent og vaskes gradvis ut slik at du slipper den markante etterveksten. Litt striper i 1-2 nyanser lysere for å gløde opp håret er også fint, evt minicolor med litt striper? Skal ikke mye til. Vil uansett fraråde deg å farge alt håret i en permanent farge, det blir kjedelig og livløst
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Ok hvor lang tid tar det før fargen forsvinner? Anonymous poster hash: f69db...367
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå