Gå til innhold

Hvis du kunne velge utseendet ditt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan ville du sett ut?

Høyde, vekt, kroppsfasong, hårfarge osv

Anonymous poster hash: 415c6...646
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jessica Alba :)

Anonymous poster hash: 07681...4d7

Skrevet

Fornøyd med hvordan jeg ser ut jeg, eneste er litt kraftige skuldre, noe jeg ikke synes er pent i singletter, ser litt mandig ut! Og rumpa kunne jo selvsagt vært litt mer spretten men gidder ikke, så da kan jeg ikke klage heller :P

Anonymous poster hash: cfbec...080

Skrevet

Blake lively :)

Anonymous poster hash: a328e...668

Skrevet

Ville sett ut som meg selv :)

Anonymous poster hash: fb67f...046

Skrevet

Meg selv øverst og Jenny Skavlans kropp!

Anonymous poster hash: d4381...35b
Skrevet

Tror jeg bare ville vært tynnere, med blondt hår (så jeg slapp å styre med bleiking) også isblå øyne, for det synes jeg er så utrolig fint :)

Anonymous poster hash: 2c221...d86
Skrevet

Samme høyde som jeg har (173) og samme kroppsfasong (mye former). Men jeg skulle veid en del mindre, 30 kg mindre enn nå. Sånn 60kg. Jeg liker håret mitt, langt med fall. Skulle gjerne hatt litt lysere hår, det er umulig å gjøre noe med siden ingen farge funker på håret mitt.

Anonymous poster hash: bd8db...83a

Skrevet

Ville vært meg selv, bare tynnere og med større pupper (179cm høy, mørkebrunt langt hår og blå øyne).

Anonymous poster hash: 591ab...e82
Skrevet

Jeg ville gjerne hatt kroppen til Marit Bjørgen. Hadde vært stas å være så gjennomtenkt. Ansikt, hår, farger ol kan jeg gjerne ha som det er.

Anonymous poster hash: ab6e5...22e

Skrevet

høyde! er veldig lav så ønsker meg 10-15 cm til. grønne øyne er også høyt på drømme lista.

Anonymous poster hash: 3a1b8...91b
Skrevet

Mørkere trekk i ansikt, mørkere hår, større øyne og hår med fall, da hadde jeg vært fornøyd :)

Skrevet

Ville fortsatt vært med med "noen" justeringer.

Liker kroppen min, men drømmer om litt mer former.

Ellers savner jeg En litt mer feminin nese, hvitere tenner og penere hud

Anonymous poster hash: d8d3e...c94

Skrevet

Da hadde jeg vært liten og nett med timeglassfasong (har eplefasong og altfor lange og slanke bein i forhold til overkroppen), mindre pupper og mindre muskler i legger og armer. Glatt, mørkebrunt eller kastanjefarget hår og brune øyne (har sandfarget/lys blondt hår med store krøller, og grønblå øyne). Jeg hadde også hatt et mer avlangt ansikt og sett voksnere ut i trekkene. Jeg hadde valg større/bredere munn, slik at jeg så ekstra glad ut når jeg smilte. Leppene kunne vært litt mindre fyldige, jeg har litt sånn betty boop lepper. Munnen er litt liten og "duckface"-aktig, ser ut som jeg går med trutmunn når munnen er lukket, og det ser noe uintelligent ut. Men det jeg ønsker meg mest er mer pigmenter i huden slik som mannen og barna er så heldig å ha arvet. På sommeren ser de ut som sunne friske utemennesker, mens jeg ligner en gris som har vært for mye ute i sola.

Skrevet

Jeg ville faktisk sett ut som meg selv, men jeg ville vært liten og nett istedet. Jeg er høy og har en relativt kraftig fremtoning. Men jeg elsker utseendet til Charlize Theron. Hun er jo relativt høy og rak, nei, jeg synes så mye er vakkert hva kvinner angår jeg :P

Skrevet

Mindre søtter og tynnere legger. Begge deler er utafor normalen i Norge, hadde vært kjekt om jeg kunne kjøpt klær i vanlige butikker :P

Anonymous poster hash: 28a6d...320
Skrevet

Ville vært mørk med glansfult hår og brune øyne som mamma.

Ville vært en helt annen jeg🙊

Skrevet

Ville vært meg mtp ansikt hårfarge hud og pupper men gjerne mye tynnere og veltrent

Anonymous poster hash: 0410e...b67

Skrevet

Ville vært meg mtp ansikt hårfarge hud og pupper men gjerne mye tynnere og veltrent

Anonymous poster hash: 0410e...b67

Skrevet

Som meg selv, bare i en frisk utgave slik at jeg kunne trene som jeg ønsker og være fastere i kroppen.

Kunne tenkt meg litt mindre og fastere pupper, men ikke noe som er så galt at det må endres.

Er høy og slank med timeglassfigur. Kunne kanskje hatt litt mindre grått i håret ;) Men håret mitt er bra nok også så lenge klippen er god.

Jeg merker at utseendet betyr veldig lite når helsen ikke henger med...

Anonymous poster hash: dba59...481
Skrevet

Ville sett ut som jeg gjør bare myyye tynnere. Samme kroppsfasong ville jeg gjerne hatt, men skulle vært en sånn som kan spis alt man vil uten å legge på seg:) Heller for tynn enn for tjukk!!

Ellers..... Jeg har sopp på tåneglene, det vil jeg IKKE ha! Har også veldig tørre og ekle føtter, jeg hater det virkelig! Selv med mye behandling så er føttene mine forferdelige.

Anonymous poster hash: 4b49c...b7b

Skrevet

Er helt grei som jeg er, men kunne jeg sett ut som Audry Tautou hadde jeg ikke nektet.

Skrevet

Som meg selv. Meg selv for 15 år siden :P

Anonymous poster hash: 32eaa...11c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...