Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Fant ut på fredag at jeg er gravid, jippi 😊 Så jeg er i følge terminkalkulator 4+5 i dag. Men klarer liksom ikke helt tro på det, selv etter to positive tester... Jeg føler meg jo ikke gravid?! Jeg er veldig trøtt, men det kan være fordi jeg er driiiit forkjøla om dagen... Ellers ikke noenting Har noen av dere symptomer, som er ca like langt? Føler at det står overalt at man skal føle sånn og sånn, men jeg gjør seriøst ikke det. Anonymous poster hash: 86090...f05
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Ganske vanlig å ikke ha så mange symptomer så tidlig. De kommer nok etterhvert, men kan jo være at du er av de som ikke merker så mye til graviditeten(og det er jo egentlig det beste) Anonymous poster hash: ed147...49e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Med første oppdaget jeg ikke graviditeten før jeg var ca 8 uker på vei.... så ingen symptomer. Nå merket jeg lite før hvertfall uke 6, men var en del trøtt, og fikk fort ømme bryster. Ble kvalm og mistet matlyst etterhvert. Anonymous poster hash: cfb42...975
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Gratulerer så masse . Føler selv det var i går jeg selv testet positiv, men det er jo snart 20 uker siden jeg begynte ikke merke noe før rundt uke 6 vil jeg påstå, da begynte puppene å bli mer øm samt at kvalmen kom for fult! Anonymous poster hash: 460ce...da7
Keiserpingvin Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Med førstemann hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt, bortsett fra at jeg var trøtt. Rundt fire-fem uker merket jeg ingenting til selve graviditeten.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Satser på det kommer snikende snart da 😊 Takk 😊 HI Anonymous poster hash: 86090...f05
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Det er jo veldig tidlig ennå! Jeg har pleid å kjenne kvalmen når jeg er rundt 6 uker på vei, lite før det. Gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #8 Skrevet 3. februar 2015 Gratulerer så mye Selv er jeg 15 uker, og har vært på flere ultralyder alt. Alt vel. Frisk og flott baby. Har har null plager! Kan liksom ikke fatte og begripe at det kan være noe liv inni der når jeg ikke kjenner noe. Men det er det...i aller høyeste grad! Lykke til Anonymous poster hash: 11100...3bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå