Gå til innhold

aap og gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Automatisk forlengelse eller tar de ikke hensyn?

Anonymous poster hash: 550b6...fa7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tar foreldrepermisjon fra aap og har foreldrepenger i permisjonen, så søker du gjenopptagelse når permisjonen er over.

Anonymous poster hash: 2738e...7de
Skrevet

Du tar foreldrepermisjon fra aap og har foreldrepenger i permisjonen, så søker du gjenopptagelse når permisjonen er over.

foreldrepenger? Har jo ikke jobbet på 1 år. Går på aap. Får jeg aap da til barnet starter i bhg?

Skrevet

foreldrepenger? Har jo ikke jobbet på 1 år. Går på aap. Får jeg aap da til barnet starter i bhg?

Du får foreldrepenger av aap. Hvor lenge du får aap etter foreldrepengene kommer an på hvor lang tid det tar å avklare deg, og du skal i utgangspunktet ha barnepass for å motta aap, for å være tilgjengelig for tiltak, behandling og annen avklaring.

Anonymous poster hash: 515f7...54e

Skrevet

Du får foreldrepenger av aap. Hvor lenge du får aap etter foreldrepengene kommer an på hvor lang tid det tar å avklare deg, og du skal i utgangspunktet ha barnepass for å motta aap, for å være tilgjengelig for tiltak, behandling og annen avklaring.

Anonymous poster hash: 515f7...54e

ok takk. jeg fikk det i 2008, men lurte på om det var andre regler nå...

takk for oppklaring.

Hi

Skrevet

Du må følge tiltaket ditt mens du er gravid, så tar du permisjon på vanlig måte. Dersom du fremdeles har behov for tiltak/avklaring etter permisjon søker du gjenopptak av AAP. Men da må du ha barnepass slik at du kan følge opp tiltaket ditt. De har blitt strengere på gjenopptak etter permisjon for å unngå at dette brukes som forlenget permisjon frem til oppstart i bhg, og det stilles dermed oftere større krav til tiltak etter permisjon.

Anonymous poster hash: 1d9c1...649

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...