Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Automatisk forlengelse eller tar de ikke hensyn? Anonymous poster hash: 550b6...fa7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Du tar foreldrepermisjon fra aap og har foreldrepenger i permisjonen, så søker du gjenopptagelse når permisjonen er over. Anonymous poster hash: 2738e...7de
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Du tar foreldrepermisjon fra aap og har foreldrepenger i permisjonen, så søker du gjenopptagelse når permisjonen er over. Anonymous poster hash: 2738e...7de foreldrepenger? Har jo ikke jobbet på 1 år. Går på aap. Får jeg aap da til barnet starter i bhg? Anonymous poster hash: 550b6...fa7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Du tar foreldrepermisjon fra aap og har foreldrepenger i permisjonen, så søker du gjenopptagelse når permisjonen er over. Anonymous poster hash: 2738e...7de foreldrepenger? Har jo ikke jobbet på 1 år. Går på aap. Får jeg aap da til barnet starter i bhg? Anonymous poster hash: 550b6...fa7 Du får foreldrepenger av aap. Hvor lenge du får aap etter foreldrepengene kommer an på hvor lang tid det tar å avklare deg, og du skal i utgangspunktet ha barnepass for å motta aap, for å være tilgjengelig for tiltak, behandling og annen avklaring. Anonymous poster hash: 515f7...54e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Du tar foreldrepermisjon fra aap og har foreldrepenger i permisjonen, så søker du gjenopptagelse når permisjonen er over. Anonymous poster hash: 2738e...7de foreldrepenger? Har jo ikke jobbet på 1 år. Går på aap. Får jeg aap da til barnet starter i bhg? Anonymous poster hash: 550b6...fa7 Du får foreldrepenger av aap. Hvor lenge du får aap etter foreldrepengene kommer an på hvor lang tid det tar å avklare deg, og du skal i utgangspunktet ha barnepass for å motta aap, for å være tilgjengelig for tiltak, behandling og annen avklaring. Anonymous poster hash: 515f7...54e ok takk. jeg fikk det i 2008, men lurte på om det var andre regler nå... takk for oppklaring. Hi Anonymous poster hash: 550b6...fa7
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 Du må følge tiltaket ditt mens du er gravid, så tar du permisjon på vanlig måte. Dersom du fremdeles har behov for tiltak/avklaring etter permisjon søker du gjenopptak av AAP. Men da må du ha barnepass slik at du kan følge opp tiltaket ditt. De har blitt strengere på gjenopptak etter permisjon for å unngå at dette brukes som forlenget permisjon frem til oppstart i bhg, og det stilles dermed oftere større krav til tiltak etter permisjon. Anonymous poster hash: 1d9c1...649
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå