Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Hva skjer dersom en bedrift går konkurs etter en streik? Hva slags rettigheter har de ansatte da? Anonymous poster hash: 5c218...448
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Er det fare for konkurs blir det nok lockout, de ansatte blir permittert, og tvungen lønsnemnd Anonymous poster hash: 91776...d79
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Er det fare for konkurs blir det nok lockout, de ansatte blir permittert, og tvungen lønsnemnd Anonymous poster hash: 91776...d79 Selv når det ikke handler om lønn, men arbeidstider, pensjon, forsikring etc? HI Anonymous poster hash: 5c218...448
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Er det fare for konkurs blir det nok lockout, de ansatte blir permittert, og tvungen lønsnemnd Anonymous poster hash: 91776...d79 Selv når det ikke handler om lønn, men arbeidstider, pensjon, forsikring etc? HIAnonymous poster hash: 5c218...448 Ja. Er ikke alle streiker som omhandler lønn. Anonymous poster hash: 91776...d79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå