Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Jeg bruker absolutt ikke 1 time på henting i barnehagen, og slår ungene seg vrange så ender de opp under armen til bilen. Det er jeg som bestemmer når vi skal hjem. Men - jeg forbeholder meg retten å kunne tilbringe litt tid i barnehagen sammen med ungene om jeg har tid til det. De ønsker jo vi skal være engasjert og interessert i det de holder på med, så da bør det jo være greit at en forelder er tilstede under feks frokost eller samlingsstund en dag. en vil jo også vite litt om hvordan ungene har det på stedet de tilbringer store deler av uka di... De ansatte som synes dette er plagsomt har vel et problem... Anonymous poster hash: f669b...212
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Di = si Anonymous poster hash: f669b...212
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Kanskje unødvendig å starte samme diskusjon en gang til..??.. Anonymous poster hash: e6087...bd1
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Kanskje unødvendig å starte samme diskusjon en gang til..??.. Anonymous poster hash: e6087...bd1 Mulig noen har skrevet noe om det i den andre tråden, men der var spørsmålet hva ansatte i bhg tenkte om foreldre som lar ungene bestemme om de skal hjem eller ikke.... ikke helt det samme tenker jeg. Anonymous poster hash: f669b...212
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 At man tar seg litt god tid under levering eller henting i blant = helt greit. At man plutselig vil være til stede under samlingsstunden? Ikke like greit. Dette har med taushetsplikt å gjøre også. Foreldre skal ikke se alt som foregår i barnehagen hele dagen. Anonymous poster hash: b7abd...109
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 At man tar seg litt god tid under levering eller henting i blant = helt greit. At man plutselig vil være til stede under samlingsstunden? Ikke like greit. Dette har med taushetsplikt å gjøre også. Foreldre skal ikke se alt som foregår i barnehagen hele dagen. Anonymous poster hash: b7abd...109 Hvorfor ikke? Aldri hørt det før. Anonymous poster hash: f669b...212
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Jeg jobber ikke i barnehage, men jeg klarer likevel fint å tenke meg til at det må være ekstremt forstyrrende for de ansatte dersom en mor/far blir værende i barnehagen for å være med på frokost/samling. Skjønner du virkelig ikke det selv? Det er forskjell på å vise interesse og å mangle evnen til å forstå når man går i veien og overdriver... Anonymous poster hash: 43733...193
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 3. februar 2015 #8 Skrevet 3. februar 2015 At man tar seg litt god tid under levering eller henting i blant = helt greit. At man plutselig vil være til stede under samlingsstunden? Ikke like greit. Dette har med taushetsplikt å gjøre også. Foreldre skal ikke se alt som foregår i barnehagen hele dagen. Anonymous poster hash: b7abd...109 Hvorfor ikke? Aldri hørt det før. Anonymous poster hash: f669b...212 Fordi du kan få opplysninger om de andre barna som du egentlig ikke har noe med. F.eks hvis et barn har spesialpedagog pga diagnose eller andre problemer.Eller hvis barnevernet f.eks er i bhg for å observere et barn de har fått bekymringsmelding på. Eller psykolog, ppt er i bhg for å observere et barn mtp videre utredning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå