Gå til innhold

fisting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er de farlig eller skadelig om man får vondt? mannen min vil og jeg vil men de går ikke.. er for trang selv om jeg har født 3 barn...

Anonymous poster hash: 26095...747
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva tenker du vi skal hjelpe deg med? Et catchy slagord kanskje? 'Det er lov å la seg fiste'

Anonymous poster hash: 6a340...582

Skrevet

Ska vell temmelig hard behandling til før det blir farlig, men slikt skal ikke gjøre vondt. En god dose tålmodighet og en masse glidemiddel så går det selv om en er trang. Bare be han om å være forsiktig. Sex skal være godt. Liker man at det er vondt så er det en annen sak.

Anonymous poster hash: 41815...5e8

Skrevet

Hva er dette? Skjønner jeg ikke henger med i tiden!

Anonymous poster hash: 4a434...3d2
Skrevet

Fist, som knyttneve opp i ...

Anonymous poster hash: 84770...1cf

Skrevet

Fist, som knyttneve opp i ...

Anonymous poster hash: 84770...1cf

... himmelrike :)

Anonymous poster hash: 3cd9d...1c7

Skrevet

Det spørs jo hvor vondt det gjør. Jeg synes det er vondt på vei inn, til tross for laaaang tid og mye glidemiddel. Det er verdt litt vondt, for når den er inne er det sinnsykt deilig og overgår alt annet!

Anonymous poster hash: fd3a7...b02

Skrevet

Akkurat når tommelknoken skal inn synes jeg det er litt vondt. Men jeg ser ikke for meg at det skal være dritvondt, isåfall ville jeg stått over.

Anonymous poster hash: c4bba...61d
Skrevet

Fy faen i helvete nå ble jeg kvalm!!!!

Anonymous poster hash: fc001...906

Skrevet

nei de er ikke sånn drit vondt.. men er så redd for å sprekke eller noe.. vi har prøvd veldig forsiktig mange ganger...hi

Skrevet

Du sprekker ikke. De som fødes er større enn knyttneven :P Dere må bare bruke goooood tid, tøy ut med en og en finger og til slutt går det av seg selv. Pass på å bruke masse glidemiddel

Anonymous poster hash: ae100...316
Skrevet

Mannen min har for store hender :wub:

Anonymous poster hash: b93cb...b46
Skrevet

mannen min og har store hender..faktisk 28 cm i omkrets.. barna mine var 35 i hodeomkrets når de ble født. og de e vel noe annet når noe skal inn enn ut??

Skrevet

Laaaang og god oppvarming er alfa omega. Så er det en spes vri-teknikk han bør bruke når han skal inn med tommelen. Står veldig godt beskrevet på erotikknett.no.

Anser meg selv som veldig trang men han fått det til både før og etter jeg har født barn.

Himmelsk opplevelse når det blir gjort riktig :)

Anonymous poster hash: 699f6...8fa
Skrevet

på hvilken måte er de godt egentlig? som g punkts masasje eller g punkts orgasme? nysjerrig :danse:

Skrevet

på hvilken måte er de godt egentlig? som g punkts masasje eller g punkts orgasme? nysjerrig :danse:

En helt egen følelse av å være "oppfylt"

G-punkt orgasme har jeg ikke opplevd enda, dessverre. Selv om det jobbes med saken.. ;)

Så tenner det enormt å vite og se at hele hånda er inni.

Anonymous poster hash: 699f6...8fa

Skrevet

jeg fikk til g-punktsorgasme med sprut i sommer :) deilig... glad eg hadde honkle under rumpa mi for de spruta.... hmm... må prøvest etter jeg er ferdig me å gå gravid :)

Skrevet

jeg fikk til g-punktsorgasme med sprut i sommer :) deilig... glad eg hadde honkle under rumpa mi for de spruta.... hmm... må prøvest etter jeg er ferdig me å gå gravid :)Anonymous poster hash: 26095...747

Honkle *hihi*

Anonymous poster hash: 6a340...582

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...