Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Utålmodig som jeg er så startet jeg på pille 4 dager før forventet mens. Noen andre som har gjort dette og jeg kan vel regne med å begynne å blø i løpet av et par dager? hvordan var det når dere startet? Mye blødninger, hvor lenge osv? Dere som går på minipille, er dere fornøyde og hvilket merke bruker dere? Anonymous poster hash: 39c5d...047
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Utålmodig som jeg er så startet jeg på pille 4 dager før forventet mens. Noen andre som har gjort dette og jeg kan vel regne med å begynne å blø i løpet av et par dager? hvordan var det når dere startet? Mye blødninger, hvor lenge osv? Dere som går på minipille, er dere fornøyde og hvilket merke bruker dere? Anonymous poster hash: 39c5d...047 Kan ikke svare på det første. Bruker Conludagog er veldig fornøyd :-) Anonymous poster hash: 7021a...11b
Mahem91 Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Jeg brukte cerrazette, hadde aldri blødninger.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Ok, takk for svar😊 regner med at jeg begynner å blø etter et par dager (max) siden jeg har begynt midt i syklusen, men håper det avtar raskt😊 Hi Anonymous poster hash: 39c5d...047
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Prøvde Cerazette og skal aldri gjøre noe sånt igjen. Kvalme, småblødninger hele tida, vektoppgang, totalt fraværende sexlyst... Anonymous poster hash: dd8ec...9f2
Mahem91 Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Prøvde Cerazette og skal aldri gjøre noe sånt igjen. Kvalme, småblødninger hele tida, vektoppgang, totalt fraværende sexlyst...Anonymous poster hash: dd8ec...9f2 Jepp! Det med sexlysten har jeg merket veldig etter jeg sluttet på pilla. Sexlysten har jo vært helt borte! Og mye lettere å gå ned i vekt nå, har gått ned mer denne mnd enn de tre siste da jeg gikk på pilla.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Prøvde Cerazette og skal aldri gjøre noe sånt igjen. Kvalme, småblødninger hele tida, vektoppgang, totalt fraværende sexlyst...Anonymous poster hash: dd8ec...9f2 Jepp! Det med sexlysten har jeg merket veldig etter jeg sluttet på pilla. Sexlysten har jo vært helt borte! Og mye lettere å gå ned i vekt nå, har gått ned mer denne mnd enn de tre siste da jeg gikk på pilla. Ja, makan til pille... Anonymous poster hash: dd8ec...9f2
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #8 Skrevet 3. februar 2015 Cerazette er noe dritt. Blør jo hele tiden. Humøret ble bedre etter en stund. Ønsker å prøve på et barn til om noen mnd. Skal da rett på hormonspiral igjen. Aldri mer Cerazette. Anonymous poster hash: ca221...3e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå