Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Hun sov hos henne inatt og skulle på turdag idag. Moren min trodde turdag var en kosedag og hadde sendt med brus. Datteren min var jo i ekstase og læreren hadde bare fått seg en latter fortalte hun når hun kom hjem. Heldigvis kjenner læreren moren min godt. Må innrømme jeg er litt flau likevel 🙈 Anonymous poster hash: 8eea3...efc
☆☆☆ Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Hadde eg ikkje brydd meg om, så lenge det ikkje er ei vane.
*Nøtta* Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Æssa...slutt å vær flau. Det er da ingenting å bry seg om dette.
Superdolly Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Ingen grunn til å være flau. For det første er det ikke du som har gjort tabben. For det andre var det tydeligvis ingen andre som tok dette særlig tungt (les: læreren). Syns det var en koselig historie om en bestemor som bryr seg.
*Miss Marple* Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Det var jo bare koselig. En god pekepinn på hvordan ting har forandret seg siden hun hadde skolebarn 😊
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 dør sikker, herregud så farlig Anonymous poster hash: c81a8...229
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Hun sov hos henne inatt og skulle på turdag idag. Moren min trodde turdag var en kosedag og hadde sendt med brus. Datteren min var jo i ekstase og læreren hadde bare fått seg en latter fortalte hun når hun kom hjem. Heldigvis kjenner læreren moren min godt. Må innrømme jeg er litt flau likevel 🙈 Anonymous poster hash: 8eea3...efc Skjerp deg...la nå Besteforeldre få skjemme bort barnebarna litt Anonymous poster hash: 4dc31...da4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå