Gå til innhold

Utstående ører

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyskjerrig på hva andre synes om dette. Legger dere merke til det på andre - og synes dere det er stygt?

Tenker dere likt uansett om det er voksne/barn, menn/kvinner? Ville dere ha operert ungen deres hvis h*n hadde det?

Anonymous poster hash: a8eca...b31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville operert det mtp mobbing.

Om det er pent? Ørenes posisjon har litt å si for utseende men jeg kjenner folk jeg synes er pene som har utstående ører.

Anonymous poster hash: 7c303...dc7

Skrevet

Hadde ikke operert. Hvorfor er det greit å operere ørene, men å omskjære guttebarn er barnemishandling i følge dere her inne. Nei til begge deler.

Lær heller barnet ditt at h*n er god nok som h*n er. De færreste blir mobbet for å ha utstående ører, akkurat som at de med rødt hår sjeldent blir mobbet. Skjønner ikke at du tenker tanken engang. Er ikke barnet ditt perfekt som det er?

Anonymous poster hash: 89817...064

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg legger merke til det, og tenker ofte at foreldrene skulle tatt initiativ til operasjon.

Skrevet

Hadde ikke operert. Hvorfor er det greit å operere ørene, men å omskjære guttebarn er barnemishandling i følge dere her inne. Nei til begge deler.

Lær heller barnet ditt at h*n er god nok som h*n er. De færreste blir mobbet for å ha utstående ører, akkurat som at de med rødt hår sjeldent blir mobbet. Skjønner ikke at du tenker tanken engang. Er ikke barnet ditt perfekt som det er?

Anonymous poster hash: 89817...064

Du snakker uten å ha peiling.

Utstående ører er virkelig en ting barn blir mobbet for og legene på sykehuset anbefaler operasjon.

Min niese fikk dette og legen anbefalte dette på det sterkeste da hun mest sannsynlig ville opereres før hun ble 16 på eget initiativ OG da vil sjansen for at operasjonen er vellykket være betydelig mindre.

Så før du uttaler deg vit hva du prater om.

Omskjæring og øreoperasjon er VIRKELIG ikke sammenlignbart.

Anonymous poster hash: 7c303...dc7

Skrevet

Hadde operert!

Skrevet

Min mann har to barn som har operert ørene pga utstående ører. De angrer begge to. Moren fikk trumfa det gjennom siden hun har det selv om syns ikke det er pent.

På hun eldste er det litt bedring, men det veier vist ikke opp for hvor vondt der er. Enda er det ømt der, og det er vel 7år siden hun gjorde.

Hun minste måtte operere to ganger, og ørene ser rarere ut nå enn før hun opererte. Mer innove, men veldig rar fasjong. Smertene veier absolutt ikke opp hos henne heller.

Anonymous poster hash: c97ad...360

Skrevet

Tenker ikkje over det. Men sjølv om eg hadde likt å svare nei på spm om operasjon blir nok svaret ja. Eg er ikkje villig til å utsette barna mine for mobbing frå idiotungar med idiotforeldre.

Skrevet

Barnet mitt er syk, har ikke spist noe på 2 dager, drikker heldigvis. Har vært hos legen, hun mente det bare må gå over av seg selv. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Hun er jo så slapp

Anonymous poster hash: 9585b...5c3

Skrevet

hvor utstående må de være for at folk tenker operasjon da? Jeg har selv utstående ører, men ble da ikke mobbet av den grunn... er ikke sånne småting som avgjør om et barn blir mobbet eller ei. Finnes alltid noe å mobbe for om man først er den utvalgte... husker én gutt kommenterte ørene mine en gang på ungdomskolen, ellers var det bestemor som stadig undret seg over hvordan ørene mine kunne ha blitt slik... men plaget meg aldri. eneste gangen jeg tenkte litt over det var da en jente i klassen min opererte sine. vi var da 13 år. ble helt sjokkert, visste ikke at folk gjorde det. og det var til og med betalt av staten?? jeg hadde aldri tenkt over at hun hadde utstående ører engang... da tenkte jeg litt på om det virkelig var så stygt, når barn fikk operere seg... men kom fort til konklusjonen om at det ikke var noe jeg ville i det hele tatt.

Synes i dag at ørene mine er kjempefine, og viser dem gjerne frem ved å sette opp håret. Gir liksom ansiktet mitt et litt alve-aktig preg. liker det godt :) men kanskje jeg ikker så "hardt rammet" som disse barna som nevnes her...

Anonymous poster hash: 985e9...e2a
Skrevet

For eksempel Simone i Dsound. Hun har stygge ører. Jeg ville gjort noe med det.

Anonymous poster hash: 66f9b...2c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...