Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Naboen er en voksen mann som er gift med ei trivelig jente. Barnet deres er lekekamerat med barnet mitt og vi, jeg og eksmann, har vært omgangsvenner med disse. eksMannen min er helt gal om dagen, han prøver å hevne seg på meg på alle måter etter bruddet, snakker dritt om meg, lyver og er meget ustabil. Dette tror jeg mange ser. Men nabomannen, han fråtser i skilsmissen vår. Han og min eks pleier nær kontakt over telefonen hvor jeg blir bakvasket på det groveste. Naboen tror på alt dritten som blir sagt om meg, og han sprer det villig videre til neste nabo. Situasjonen er meget ubehagelig for meg, og jeg kjenner jeg trekker meg unna. Men så plutselig får jeg en koselig melding av nabomannen hvor han spør om barna skal leke sammen, om han kan sende ungen over til oss. Og jeg kjenner at jeg synes det er ubehagelig. Jeg har lyst å rive ballene av drittsekknaboen som fråtser i min tragedige, samtidig som jeg vil at ungen hans bare skal komme over til oss. Noen som har råd om hvordan jeg kan håndtere situasjonen? Min spontane reaksjon er jo som nevnt ballerøsk, men jeg tror ikke jeg skal gå for den løsningen. Hjelp! Anonymous poster hash: cb718...ba9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Jeg ville spurt han face to face: Stemmer det at du har sagt xxxx om meg til nabo ? I såfall lurer jeg på hvorfor? De fleste blir da satt ut ved direkte konfrontasjon. Enten slutter han og oppfører seg som en voksen mann,eller han fortsetter,nekter barna å leke sammen osv,men du er likevel vinneren. Anonymous poster hash: 093a8...ba1
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Ok, siden det tydelig er vanskelig å svare på dette skal jeg gi dere noen alternative løsninger jeg også har tenkt på. 1 Drepe naboen. 2 Drepe eksen. 3 Gasse hele nabolaget. 4 Ta en prat med naboen og fortelle ham rett ut om det jeg har opplevd av vold og trusler, og hvor slitsomt jeg synes det er at han støtter opp under den sinnsyke eksen min. 5 Sparke naboen hardt i balla. 6 Ignorere alt. 7 Flytte fra området. 8 Gjøre alvor av å politianmelde eksen, og innhente vitner fra den siste voldsepisoden som mange bevitnet. (vet ikke helt hvordan dette skal hjelpe meg i forholdet til naboens slarv men men). Hva sier dere nå? Anonymous poster hash: cb718...ba9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Ok, siden det tydelig er vanskelig å svare på dette skal jeg gi dere noen alternative løsninger jeg også har tenkt på. 1 Drepe naboen. 2 Drepe eksen. 3 Gasse hele nabolaget. 4 Ta en prat med naboen og fortelle ham rett ut om det jeg har opplevd av vold og trusler, og hvor slitsomt jeg synes det er at han støtter opp under den sinnsyke eksen min. 5 Sparke naboen hardt i balla. 6 Ignorere alt. 7 Flytte fra området. 8 Gjøre alvor av å politianmelde eksen, og innhente vitner fra den siste voldsepisoden som mange bevitnet. (vet ikke helt hvordan dette skal hjelpe meg i forholdet til naboens slarv men men). Hva sier dere nå? Anonymous poster hash: cb718...ba9 Alternativ 8. Så kopi av besøksforbudet eksen eventuelt får i postkassa til naboen. Anonymous poster hash: 5e428...779
Major HotLips Houlihan Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Jeg ville invitert naboungen til oss med krav om at hans far skal følge med han og ta en kopp kaffe så dere får snakket skikkelig om ting. Forklar at denne fråtsingen hans er ubehagelig for deg og gjør samarbeidet om godt naboskap og barna deres vanskelig, selv om du ser at skillsmissen er svært underholdende for han. Det burde stoppe kjeften hans.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Haha, Hotlips jeg liker deg ☺ hi Anonymous poster hash: cb718...ba9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Ok, siden det tydelig er vanskelig å svare på dette skal jeg gi dere noen alternative løsninger jeg også har tenkt på. 1 Drepe naboen. 2 Drepe eksen. 3 Gasse hele nabolaget. 4 Ta en prat med naboen og fortelle ham rett ut om det jeg har opplevd av vold og trusler, og hvor slitsomt jeg synes det er at han støtter opp under den sinnsyke eksen min. 5 Sparke naboen hardt i balla. 6 Ignorere alt. 7 Flytte fra området. 8 Gjøre alvor av å politianmelde eksen, og innhente vitner fra den siste voldsepisoden som mange bevitnet. (vet ikke helt hvordan dette skal hjelpe meg i forholdet til naboens slarv men men). Hva sier dere nå? Anonymous poster hash: cb718...ba9 Hvis det er sånn du fremstår utad ovenfor naboen, så kan jeg på en måte skjønne at du er et samtaleemne...... Hvis ex'en og nabomannen er omgangsvenner, så er det vel ikke rå rart at de fortsatt snakker sammen. Det må du nesten bare heve deg over. Hvis du virkelig mener at nabomannen sprer dritt om deg i nabolaget så kan du ta det opp med han direkte - på en pen måte! Anonymous poster hash: 9f561...eb6
Gjest mphs Skrevet 3. februar 2015 #8 Skrevet 3. februar 2015 (endret) Ok, siden det tydelig er vanskelig å svare på dette skal jeg gi dere noen alternative løsninger jeg også har tenkt på. 1 Drepe naboen. 2 Drepe eksen. 3 Gasse hele nabolaget. 4 Ta en prat med naboen og fortelle ham rett ut om det jeg har opplevd av vold og trusler, og hvor slitsomt jeg synes det er at han støtter opp under den sinnsyke eksen min. 5 Sparke naboen hardt i balla. 6 Ignorere alt. 7 Flytte fra området. 8 Gjøre alvor av å politianmelde eksen, og innhente vitner fra den siste voldsepisoden som mange bevitnet. (vet ikke helt hvordan dette skal hjelpe meg i forholdet til naboens slarv men men). Hva sier dere nå? Anonymous poster hash: cb718...ba9 Jeg syns du skal gjøre både 4 og 8. Høres ikke godt ut at du både må gå gjennom ett tøft brudd og ha en slik nabo. Håper du får det lettere snart Endret 3. februar 2015 av mphs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå