Gå til innhold

DocMorris tester??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er de? første gang jeg prøver de.. er 3 dager på overtid ingen mens... noen som har testet sent?

Anonymous poster hash: 8fed3...fef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å prøve ?? Det er helt vanlige graviditetstester det.

Anonymous poster hash: dde90...658

Skrevet

jo eg har prøvd..fikk svak positiv etter tiden... hi

Skrevet

jo eg har prøvd..fikk svak positiv etter tiden... hi

Bilde?:)

Skrevet

får ikke til å legge ut..har forresten fått mange svakt positive tester de senenste dagene av forsjellige merker men etter tiden :( hi

Skrevet

får ikke til å legge ut..har forresten fått mange svakt positive tester de senenste dagene av forsjellige merker men etter tiden :( hi

Du som har postet om det den siste tiden her inne? For i så fall foreslår jeg at du tar blodprøve hos fastlegen og ser om hcg stiger fra dag til dag. Det er ikke vits i å tyde tusen tester dersom du ikke stoler på de. Eller skaff deg privat ul time.

Skrevet

Det virker merkelig at du får positiv etter tiden.  Når du er tre dager for sinket og får svak positiv etter tiden virker det som du kanskje produserer lite gravidhormoner. Tror jeg ville tatt meg en tur til legen jeg.

De doc morris testene jeg har tatt når jeg var gravid fikk jeg strek på innen tiden og streken ble sterkere for hver dag som gikk.

Anonymous poster hash: 800fd...b18
Skrevet

Doc Morris er eneste testen jeg har fått falsk positiv på etter tidsfrist. Var prøver i 1,5 år og testet MYE! Ville ikke stolt på den etter tidsfrist.... Fikk svak strek to ganger med den!

Anonymous poster hash: 575fb...25c

Skrevet

Men masse lykke til!! 😄😄😄

Anonymous poster hash: 575fb...25c

Skrevet

har i tilegg masse gravid symptomer.. får vel ikke time med legen uansett siden mensen ikke er uteblitt lenger enn 3-4 dager. men sjønner ærlig talt ingenting. har jo ett par barn fra  før og aldri opplevd noe sånt med dem når jeg ble gravid..

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...