Gå til innhold

Boliglånsrente


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags rente har dere på boliglånet?

 

Vi har lån i Nordea og får 2,8% rente fom. mars måned.

Kunne gjerne likt å vite om det er mange med lavere rente...



Anonymous poster hash: 5c782...876
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skandiabanken 2 millioner innenfor 75 %. Effektiv rente på 2,9.

Skrevet

2,7 nominell. 2,8 effektiv. 

Skrevet

Vi har boliglån i Sparebanken vest. Har rente på 3%, men vi har valgt å binde renten i 5 år med rente på 2,8%.

Det er fordi mannen jobber i oljebransjen og der er alt så usikkert nå så vi vet ikke om han har jobb i 6 mnd.

 

Anonymous poster hash: 4a8d6...8c8

Skrevet

Vi har boliglån i Sparebanken vest. Har rente på 3%, men vi har valgt å binde renten i 5 år med rente på 2,8%.

Det er fordi mannen jobber i oljebransjen og der er alt så usikkert nå så vi vet ikke om han har jobb OM 6 mnd.

 

Anonymous poster hash: 4a8d6...8c8

 

 

Anonymous poster hash: 4a8d6...8c8

Skrevet

Ringte banken og ble satt ned fra 4,45 til 2,9 fom mars. Sette opp renten kan banken men ikke samme når den går ned da må man følge med selv

 

Anonymous poster hash: 2e379...049

Skrevet

Ringte banken og ble satt ned fra 4,45 til 2,9 fom mars. Sette opp renten kan banken men ikke samme når den går ned da må man følge med selv

 

Anonymous poster hash: 2e379...049

Nei ikke alle banker som er så sleipe. Ville byttet bank hvis jeg var deg. Har selv Skandiabanken og de gjør ikke sånn.

 

Anonymous poster hash: 3e162...1b9

Skrevet

Vi fikk nylig lån i Nordea med 2,9 % flytende. Snakket med DNB i dag, sendte inn samme dokumentasjon og får samme lånet til 2,3 % bundet rente i 3 år fremover (til jeg er ferdig med studiene). Lønner seg å shoppe bank.

 

Anonymous poster hash: 8cc7d...b3c

Skrevet

2,7 i Nordea.

Er dere premium-kunder?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 5c782...876

Skrevet

2,7 nominell. 2,8 effektiv. 

Hvilken bank?

HI

 

Anonymous poster hash: 5c782...876

Skrevet

2.9 nominell fra mars. BLU i DNB.

Skrevet

Dnb, ca 2millioner i lån, bundet rente i 3 år til 2,55%.

Skrevet

 

2,7 nominell. 2,8 effektiv. 

Hvilken bank?

HI

 

Anonymous poster hash: 5c782...876

 

 

 

2,7 i Nordea.

Er dere premium-kunder?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 5c782...876

 

Dette lurer jeg også på :) Er også kunde i nordea (super-duper-ekstra-pluss-eller-hva-det-nå-heter) og har fått 2,8 eller2,9 tror jeg var siste brevet. Vil gjerne ha 2,7 jeg også :)

 

Anonymous poster hash: c2d4d...ca4

Skrevet

Flere?



Anonymous poster hash: 5c782...876
Skrevet

 

 

 

 

2,7 nominell. 2,8 effektiv.

Hvilken bank?

HI

 

Anonymous poster hash: 5c782...876

 

 

2,7 i Nordea.

Er dere premium-kunder?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 5c782...876

Dette lurer jeg også på :) Er også kunde i nordea (super-duper-ekstra-pluss-eller-hva-det-nå-heter) og har fått 2,8 eller2,9 tror jeg var siste brevet. Vil gjerne ha 2,7 jeg også :)

 

Anonymous poster hash: c2d4d...ca4

Flaut å innrømme at det vet jeg ikke.. Men mannen ringte banken og forlangte at de satt ned renta da vi fikk tilbud fra annen bank om 2,7.. Sånn går det med en som ikke gir seg så lett... ;) hadde aldri jeg klart..
Skrevet

 

 

 

2,7 nominell. 2,8 effektiv.

Hvilken bank?

HI

 

Anonymous poster hash: 5c782...876

 

2,7 i Nordea.

Er dere premium-kunder?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 5c782...876

Dette lurer jeg også på :) Er også kunde i nordea (super-duper-ekstra-pluss-eller-hva-det-nå-heter) og har fått 2,8 eller2,9 tror jeg var siste brevet. Vil gjerne ha 2,7 jeg også :)

 

Anonymous poster hash: c2d4d...ca4

Flaut å innrømme at det vet jeg ikke.. Men mannen ringte banken og forlangte at de satt ned renta da vi fikk tilbud fra annen bank om 2,7.. Sånn går det med en som ikke gir seg så lett... ;) hadde aldri jeg klart..

 

Så bra!! :) Jeg har også erfart at det lønner sge å stå på i sånne saker. Vi er forholdsvis fornøyd med 2,8.

 

Anonymous poster hash: 5c782...876

Skrevet

Vi får 2,85% hvis vi velger sparebank1 og 2,75% om vi velger nordea. Er under 34 år, så får fordeler der. Men virker jo likevel som de fleste har renter på det nivået..

 

Anonymous poster hash: a8701...0a6

Skrevet

2,7. DNB

 

Anonymous poster hash: 97216...b92

Skrevet

...



Anonymous poster hash: 5c782...876
Skrevet

Bumper opp...



Anonymous poster hash: 5c782...876
  • 4 uker senere...
Skrevet

Opp igjen :)



Anonymous poster hash: 5c782...876
  • 4 uker senere...
Skrevet

Flere?



Anonymous poster hash: 5c782...876
Skrevet

....



Anonymous poster hash: 5c782...876
Skrevet

Er det kun mennene som ordner med dette, damer? :) Tror mange ikke blander seg inn i bankgreier... Men jeg vil gjerne ha flere svar :)



Anonymous poster hash: 5c782...876

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...