Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Hva slags rente har dere på boliglånet? Vi har lån i Nordea og får 2,8% rente fom. mars måned. Kunne gjerne likt å vite om det er mange med lavere rente... Anonymous poster hash: 5c782...876
uhhuhher Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Skandiabanken 2 millioner innenfor 75 %. Effektiv rente på 2,9.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Vi har boliglån i Sparebanken vest. Har rente på 3%, men vi har valgt å binde renten i 5 år med rente på 2,8%. Det er fordi mannen jobber i oljebransjen og der er alt så usikkert nå så vi vet ikke om han har jobb i 6 mnd. Anonymous poster hash: 4a8d6...8c8
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Vi har boliglån i Sparebanken vest. Har rente på 3%, men vi har valgt å binde renten i 5 år med rente på 2,8%. Det er fordi mannen jobber i oljebransjen og der er alt så usikkert nå så vi vet ikke om han har jobb OM 6 mnd. Anonymous poster hash: 4a8d6...8c8 Anonymous poster hash: 4a8d6...8c8
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Ringte banken og ble satt ned fra 4,45 til 2,9 fom mars. Sette opp renten kan banken men ikke samme når den går ned da må man følge med selv Anonymous poster hash: 2e379...049
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Ringte banken og ble satt ned fra 4,45 til 2,9 fom mars. Sette opp renten kan banken men ikke samme når den går ned da må man følge med selv Anonymous poster hash: 2e379...049 Nei ikke alle banker som er så sleipe. Ville byttet bank hvis jeg var deg. Har selv Skandiabanken og de gjør ikke sånn. Anonymous poster hash: 3e162...1b9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #8 Skrevet 3. februar 2015 Vi fikk nylig lån i Nordea med 2,9 % flytende. Snakket med DNB i dag, sendte inn samme dokumentasjon og får samme lånet til 2,3 % bundet rente i 3 år fremover (til jeg er ferdig med studiene). Lønner seg å shoppe bank. Anonymous poster hash: 8cc7d...b3c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #10 Skrevet 3. februar 2015 2,7 i Nordea. Er dere premium-kunder? HI Anonymous poster hash: 5c782...876
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #11 Skrevet 3. februar 2015 2,7 nominell. 2,8 effektiv. Hvilken bank? HI Anonymous poster hash: 5c782...876
Dompap87 Skrevet 3. februar 2015 #13 Skrevet 3. februar 2015 Dnb, ca 2millioner i lån, bundet rente i 3 år til 2,55%.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #14 Skrevet 3. februar 2015 2,7 nominell. 2,8 effektiv. Hvilken bank? HI Anonymous poster hash: 5c782...876 2,7 i Nordea. Er dere premium-kunder? HI Anonymous poster hash: 5c782...876 Dette lurer jeg også på Er også kunde i nordea (super-duper-ekstra-pluss-eller-hva-det-nå-heter) og har fått 2,8 eller2,9 tror jeg var siste brevet. Vil gjerne ha 2,7 jeg også Anonymous poster hash: c2d4d...ca4
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #15 Skrevet 4. februar 2015 Flere? Anonymous poster hash: 5c782...876
pifi med tre nurk Skrevet 4. februar 2015 #16 Skrevet 4. februar 2015 2,7 nominell. 2,8 effektiv. Hvilken bank?HI Anonymous poster hash: 5c782...876 2,7 i Nordea. Er dere premium-kunder? HI Anonymous poster hash: 5c782...876 Dette lurer jeg også på Er også kunde i nordea (super-duper-ekstra-pluss-eller-hva-det-nå-heter) og har fått 2,8 eller2,9 tror jeg var siste brevet. Vil gjerne ha 2,7 jeg også Anonymous poster hash: c2d4d...ca4 Flaut å innrømme at det vet jeg ikke.. Men mannen ringte banken og forlangte at de satt ned renta da vi fikk tilbud fra annen bank om 2,7.. Sånn går det med en som ikke gir seg så lett... hadde aldri jeg klart..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #17 Skrevet 5. februar 2015 2,7 nominell. 2,8 effektiv.Hvilken bank?HI Anonymous poster hash: 5c782...876 2,7 i Nordea.Er dere premium-kunder? HI Anonymous poster hash: 5c782...876 Dette lurer jeg også på Er også kunde i nordea (super-duper-ekstra-pluss-eller-hva-det-nå-heter) og har fått 2,8 eller2,9 tror jeg var siste brevet. Vil gjerne ha 2,7 jeg også Anonymous poster hash: c2d4d...ca4 Flaut å innrømme at det vet jeg ikke.. Men mannen ringte banken og forlangte at de satt ned renta da vi fikk tilbud fra annen bank om 2,7.. Sånn går det med en som ikke gir seg så lett... hadde aldri jeg klart.. Så bra!! Jeg har også erfart at det lønner sge å stå på i sånne saker. Vi er forholdsvis fornøyd med 2,8. Anonymous poster hash: 5c782...876
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #18 Skrevet 5. februar 2015 Vi får 2,85% hvis vi velger sparebank1 og 2,75% om vi velger nordea. Er under 34 år, så får fordeler der. Men virker jo likevel som de fleste har renter på det nivået.. Anonymous poster hash: a8701...0a6
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #19 Skrevet 5. februar 2015 2,7. DNB Anonymous poster hash: 97216...b92
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #20 Skrevet 6. februar 2015 ... Anonymous poster hash: 5c782...876
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #21 Skrevet 12. februar 2015 Bumper opp... Anonymous poster hash: 5c782...876
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #22 Skrevet 12. mars 2015 Opp igjen Anonymous poster hash: 5c782...876
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #23 Skrevet 10. april 2015 Flere? Anonymous poster hash: 5c782...876
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #24 Skrevet 16. april 2015 .... Anonymous poster hash: 5c782...876
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #25 Skrevet 22. april 2015 Er det kun mennene som ordner med dette, damer? Tror mange ikke blander seg inn i bankgreier... Men jeg vil gjerne ha flere svar Anonymous poster hash: 5c782...876
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå