Gå til innhold

Brio smile. Erfaring noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig forelsket meg helt i emmaljunga super viking. Syns den ser så enkel og fin ut, og praktisk ikke minst. Men mulig litt smal?

Men så kikket jeg litt på brio smile i dag. Der ser bagen og sportsdelen litt større ut. Men også litt mer klumpete. Litt mindre hjul enn vikingen også.

Men kriteriene mine er at bagen er lett, samt at den har håndtak i buen. Jeg må bære den opp en etg.

Lufthjul, 4 hjul og svingbare. Begge vognene virker til å ha alt dette. Så da er det bare hvordan de føles og oppleves. Det er så vanskelig når man bare får trillet litt i butikken.

Lurer derfor på om noen har erfaring med noen av disse vognene?

Anonymous poster hash: 3dd1e...5e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker min brio smile! Beste vognen jeg har hatt og jeg har hatt noen vogner for å si det sånn.

Den har en veldig stor kurv under vogna og kalesjen på sportsdelen går veldig langt ned så det er god beskyttelse mot sol, snø og vind.

Anbefaler virkelig brio smile 😊

Skrevet

Takk for svar!

Søren og... Jeg som trodde jeg hadde bestemt meg. Men jeg måtte kikke litt til :P

Flere med erfaringer?

Skrevet

Dytt :)

Skrevet

Super vogn, men tror den er litt skranglete. Super i byen og innendørs! Lett og smidig. Fornøyd!

Anonymous poster hash: b07c6...13f

Skrevet

Takk for svar!

Du har vognen selv? Men tror den er skranglete. Hva mener du med det?

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd! Gode hjul, liggestilling og stor kaleesje! Og goood plass i kurven under. Absolutt ikke mer skranglete en andre vogner jeg har vært borti. Ikke velter den heller.

Signerer mamma'n til will og ailo!

Skrevet

Takk så mye for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...