Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Jeg er ei dunder som driver med vektnedgang, og tenkte muligens å begynne på kickboksing. Jeg er typen til å sikkert synes det er helt topp, men sliter litt med selvbilde i forhold til disse trente slanke superfit damene og mennene som er der. Skulle jeg med mine 30 kg+ kunne passe inn der? Er det noen andre tykke som går på slikt? Hater saltrening med step og lignende.. Anonymous poster hash: f6e8e...ac4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Hvorfor ikke? Hiv deg på og bare kos deg! At alle er i superform er nok bare en fantasi, men hvis det så er så har du jo mange å spørre om råd om osv hvis du trenger litt motivasjon etc Uansett fettprosent så er jo alle mennesker! Anonymous poster hash: be0d7...8d2
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 På et nybegynnerparti er neppe alle superfit! Min erfaring er at kompsportmiljøer ofte er veldig åpne og inkluderende. Prøv! Med litt ekstra vekt sparker du nk hardt også Anonymous poster hash: a55c4...8ce
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Takk for oppmuntring! 😄 jeg får tenke litt til, og få motet opp litt før jeg tør hive meg med, hehe. Ikke har jeg noe treningsklær som passe heller, bør nok bare komme igang. Anonymous poster hash: f6e8e...ac4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Jeg er 25 kg overvektig, og jeg hadde ikke turt! Så det er beundringsverdig om du går! :-) Jeg sliter med at det vil bli så synlig at jeg er i elendig form, og dermed føle meg tykkere enn jeg er. Og ja, kjenner til problemet med treningsklær... Anonymous poster hash: f1a37...c1d
Helene Harepus Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Det er veldig morsomt og bra trening! Ville brydd meg midt i katta om hva andre måtte mene
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Jeg er 25 kg overvektig, og jeg hadde ikke turt! Så det er beundringsverdig om du går! :-) Jeg sliter med at det vil bli så synlig at jeg er i elendig form, og dermed føle meg tykkere enn jeg er. Og ja, kjenner til problemet med treningsklær... Anonymous poster hash: f1a37...c1d Men da er jo egentlig bare spørsmålet om de andre som går der er ok med at ei dundre trener med de.. Jeg merker vel fort det om jeg ikke er velkommen. Anonymous poster hash: f6e8e...ac4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #8 Skrevet 3. februar 2015 Jeg er 25 kg overvektig, og jeg hadde ikke turt! Så det er beundringsverdig om du går! :-) Jeg sliter med at det vil bli så synlig at jeg er i elendig form, og dermed føle meg tykkere enn jeg er. Og ja, kjenner til problemet med treningsklær... Anonymous poster hash: f1a37...c1d Men da er jo egentlig bare spørsmålet om de andre som går der er ok med at ei dundre trener med de.. Jeg merker vel fort det om jeg ikke er velkommen. Anonymous poster hash: f6e8e...ac4 Det kan jeg ikke tenke meg at noen bryr seg om. Jeg er selv slank og trener (ikke kickboksing), og har aldri sjenket kroppsfasongen til de andre på gruppa en tanke. Anonymous poster hash: a55c4...8ce
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #9 Skrevet 3. februar 2015 Har ikke erfaring med den sporten, men med annen kamsport. Det flotte med disse idrettene er at det er plass til alle uansett kroppsform! Der jeg trener er den spinkleste dama knapt 50 kg mens den største mannen veier ihvertfall 120 kg. Kom deg av gårde! OG vet du - det er enkstremt god treningsform fordi du både får styrke og kondisjon på en gang! Anonymous poster hash: 23ddf...ea1
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #10 Skrevet 3. februar 2015 Iiik! Da er en ukes gratis trening bestilt! 😅 så får jeg få tak i noe treningstøy med god sportsbh iallefall! Noen tips til merke? Jeg er ca 85F.. Anonymous poster hash: f6e8e...ac4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #11 Skrevet 3. februar 2015 Iiik! Da er en ukes gratis trening bestilt! så får jeg få tak i noe treningstøy med god sportsbh iallefall! Noen tips til merke? Jeg er ca 85F.. Anonymous poster hash: f6e8e...ac4 Tøft! Lykke til, dette tror jeg kommer til å gå kjempebra Anonymous poster hash: a55c4...8ce
mamma_bergen Skrevet 3. februar 2015 #12 Skrevet 3. februar 2015 Lykke til! Kampsport er knallgøy Driver også med det,bare innenfor noe annet og der er det folk i alle størrelser. Og de med litt mer å dra på er helt begeistret fordi bukser og annet som ikke passet, er nå nesten for stort
Lille krøll Skrevet 3. februar 2015 #13 Skrevet 3. februar 2015 Iiik! Da er en ukes gratis trening bestilt! 😅 så får jeg få tak i noe treningstøy med god sportsbh iallefall! Noen tips til merke? Jeg er ca 85F.. Anonymous poster hash: f6e8e...ac4 Bra. På tide for du kommer kose deg maks 😃 Prøv Nike eller adidas, de som sitter som en bh er best. Da regulerer du både over skulderen og rundt brystet. Finnes i alle sportsbutikker.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #14 Skrevet 3. februar 2015 Iiik! Da er en ukes gratis trening bestilt! så får jeg få tak i noe treningstøy med god sportsbh iallefall! Noen tips til merke? Jeg er ca 85F.. Anonymous poster hash: f6e8e...ac4 Kan jeg spørre hvor gammel du er? Jeg har og lyst, men føler jeg er altfor gammel........... Anonymous poster hash: 89a2f...db4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #15 Skrevet 3. februar 2015 Iiik! Da er en ukes gratis trening bestilt! så får jeg få tak i noe treningstøy med god sportsbh iallefall! Noen tips til merke? Jeg er ca 85F..Anonymous poster hash: f6e8e...ac4 Kan jeg spørre hvor gammel du er? Jeg har og lyst, men føler jeg er altfor gammel........... Anonymous poster hash: 89a2f...db4 Jeg er 35, haha, er vel for og da! Anonymous poster hash: f6e8e...ac4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #16 Skrevet 3. februar 2015 Iiik! Da er en ukes gratis trening bestilt! så får jeg få tak i noe treningstøy med god sportsbh iallefall! Noen tips til merke? Jeg er ca 85F..Anonymous poster hash: f6e8e...ac4 Kan jeg spørre hvor gammel du er? Jeg har og lyst, men føler jeg er altfor gammel........... Anonymous poster hash: 89a2f...db4 Jeg er 35, haha, er vel for og da! Anonymous poster hash: f6e8e...ac4 For gammel Anonymous poster hash: f6e8e...ac4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #17 Skrevet 3. februar 2015 Min svigerinne har drevet på i snart to år nå. 30 kg overvektig (hun var vel 40-50 kg overvektig før hun starta). Hun er 32, men ser ut som hun er nærmere 45. Hun sa det var mange unge, slankere der, men at hun likevel ble tatt vel imot. Go for it! Anonymous poster hash: 8095b...12f
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #18 Skrevet 3. februar 2015 Iiik! Da er en ukes gratis trening bestilt! så får jeg få tak i noe treningstøy med god sportsbh iallefall! Noen tips til merke? Jeg er ca 85F..Anonymous poster hash: f6e8e...ac4 Kan jeg spørre hvor gammel du er? Jeg har og lyst, men føler jeg er altfor gammel........... Anonymous poster hash: 89a2f...db4 Jeg er 35, haha, er vel for og da! Anonymous poster hash: f6e8e...ac4 Du er tøff Da kan jeg og, er 37 Anonymous poster hash: 89a2f...db4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #19 Skrevet 3. februar 2015 Min svigerinne har drevet på i snart to år nå. 30 kg overvektig (hun var vel 40-50 kg overvektig før hun starta). Hun er 32, men ser ut som hun er nærmere 45. Hun sa det var mange unge, slankere der, men at hun likevel ble tatt vel imot. Go for it! Anonymous poster hash: 8095b...12f Takk! Da er det håp in a hanging snore! :-D Anonymous poster hash: f6e8e...ac4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #20 Skrevet 3. februar 2015 Iiik! Da er en ukes gratis trening bestilt! så får jeg få tak i noe treningstøy med god sportsbh iallefall! Noen tips til merke? Jeg er ca 85F..Anonymous poster hash: f6e8e...ac4 Kan jeg spørre hvor gammel du er? Jeg har og lyst, men føler jeg er altfor gammel........... Anonymous poster hash: 89a2f...db4 Jeg er 35, haha, er vel for og da!Anonymous poster hash: f6e8e...ac4 Du er tøff Da kan jeg og, er 37 Anonymous poster hash: 89a2f...db4 en blir vel aldri for gammel, kun når lårhalsen ryker når en tar i på treningen at en bør vurdere andre aktiviteter? Hehe Anonymous poster hash: f6e8e...ac4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå