Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Er litt krise fordi jeg trenger det virkelig. Sist vi reiste la jeg det i ei hylle på kjøkkenet (der vi legger regninger) men nå er det ikke der! Jeg har kanskje et vagt minne om at jeg har lagt det "en lur plass" men er ikke sikker... Kanskje dere kan gi meg inspirasjon til hvor jeg kan lete? Har tømt alle skap og skuffer i umiddelbar nærhet til hylla jeg mener det burde være, sett gjennom hele servise skapet ("lur plass") og mellom alle dukene (annen "lur plass"). Jeg har funnet omtrent alt jeg noen sinne har mistet, men passet er borte vekk... Anonymous poster hash: 57a66...708
Roheryn Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Alle de stedene du er sikker på at du i alle fall IKKE har lagt det... steder der usorterte papir havner når det plutselig må ryddes (hos oss er det på og rundt en kommode på soverommet)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 I kofferten? På badet? I toalettvesken? Anonymous poster hash: e28e8...7b2
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Alle de stedene du er sikker på at du i alle fall IKKE har lagt det... steder der usorterte papir havner når det plutselig må ryddes (hos oss er det på og rundt en kommode på soverommet) hos oss er det en hylle på vaskerommet, og der har jeg lett... ser for meg at det ligger inni en bok så nå driver jeg og pløyer meg gjennom bokhylla... Anonymous poster hash: 57a66...708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå