Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Bare et lite sukk... Var i møte med eksen i går, for å rette litt opp i det han mener er dårlig kommunikasjon, fordi jeg ved et par anledninger har sendt noen litt skarpe meldinger når han selv vedgår at han har tråkket langt over i forhold til samvær. En av akilleshælene er at han bruker min mor som barnevakt og avlastning for sitt eldste barn (ikke vårt felles). Han er godt informert om at jeg ble psykisk og fysisk mishandlet av min mor i hele oppveksten, og at hun utsatte oss for grov omsorgssvikt. Jeg vil ikke ha henne alene med mitt barn, og det skjærer meg i hjertet at han sender den eldste - som er utviklingshemmet og utfordrende å håndtere - alene dit i flere dager i strekk. Og hva sier han, med blant annet helsesøster og barnevernskuratur til stede? "Jeg kan bare ta utgangspunkt i den perioden jeg har kjent henne, og slik jeg ser det er hun harmløs". Han sier ikke at han ikke tror meg, bare at han velger å gjøre seg opp sin egen mening. Han må jo være stein hakke dum. Man gambler ikke med sånt! ...Og denne idioten fikk jeg barn med... sukk. Anonymous poster hash: 09347...8fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå