Gå til innhold

Omgangssyke i hus, babyen 10 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er blitt syk. Våknet 0630 av at hun brakk seg på rommet sitt. Hun lå på rygg og spydde, fy fader så redd jeg ble!! Er det farlig? Ikke spy med konsistens, omtrent kun væske som kom opp. Har nå lagt henne på siden. Prøvde å gi henne litt mme i formiddag da hun ikke har spist siden igår. Den kom i retur. Fått litt vann i flaska som hun drakk. Ingen diaré.. Hun er utrolig nok blid. Stakkars lille jenta vår! Før jul hadde vi dritten i hus og da ble hun og smittet.

Anonymous poster hash: 9567d...67c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville hatt senga inne hos meg mens det pågikk, skummelt om hun setter oppkastet i halsen og du ikke hører det. Mme må du sikkert vente litt med til hun er bedre, ikke stress med mat, det trenger hun ikke nå. Kun veske som er viktig. Fortsett med vann/tynn saft og se an allmenntilstanden. God bedring😊

Anonymous poster hash: 0d3a1...513

Skrevet

Ville hatt senga inne hos meg mens det pågikk, skummelt om hun setter oppkastet i halsen og du ikke hører det. Mme må du sikkert vente litt med til hun er bedre, ikke stress med mat, det trenger hun ikke nå. Kun veske som er viktig. Fortsett med vann/tynn saft og se an allmenntilstanden. God bedring

Anonymous poster hash: 0d3a1...513

Har hatt henne ved siden av meg hele tiden, har null planer om og legge meg selv mens hun er syk. Skal ikke stresse med maten nei, snakka med naboen som også har syke barn - så det er visst noe som går visstnok. Huff. Takk :-)

Anonymous poster hash: 9567d...67c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...