Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Jeg sliter med stiv nakke og vond rygg og har tenkt og be legen om henvendelse til noe behandling. Hva slags behandling ville du anbefalt?? Smertene i ryggen sitter mest nederst i kors ryggen også stiv nakke/smerter fra mellom skulderbladene og oppover i nakken.. Anonymous poster hash: 4edcf...76a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Nå er ikke jeg lege så jeg skal ikke sette diagnose, men hvis smertene er muskulære er det vel fysioterapeut som er veien å gå først. Evt manuelterapi eller osteopat når muskleneknutene løsner opp. Anonymous poster hash: 0c4af...80f
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Jeg ville droppet legen og bestilt time direkte hos en naprapat, de trenger du ikke henvisning til Jeg har prøvd fysioterapi, akupunktur og naprapat. Naprapaten er definitivt det jeg vil anbefale, kiropraktor på en god andreplass (du trenger ikke henvisning hit heller, kan bare ringe og bestille time). Fysioterapi har jeg hatt liten effekt av. Anonymous poster hash: 8d7c2...204
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 vet dere prisen på disse tingene a?? har lyst å prøve nå,men lommeboka er tom for "sånne" ting :/ pengene jeg har må gå til mat.. Anonymous poster hash: 4edcf...76a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Jeg fikk ingen effekt av naprapat utenom tynnere lommebok, og hadde lignende symptomer som deg. Jeg gikk i første omgang til fysioterapeut (fikk henvisning fra legen, da kommer det på helsekortet), og deretter vedlikeholder jeg det hos en god massageterapeut. Anbefaler på det varmeste Bergen Body Work, de er ikke billige med de er gode. Pleide å gå ca. 1 gang per mnd den første tiden etter fysioterapeut, nå går jeg bare når jeg føler at det "stivner til" igjen. Ellers er yoga og avspenning godt for å unngå at det kommer tilbake. Anonymous poster hash: e4c48...5e3
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Naprapat!! Jeg har prøvd mye forskjellig, men er kun naprapat som har hjulpet skikkelig. Men.... Jeg har vært hos både dårlige og gode naprapater. Om du bor i Oslo, kan jeg tipse deg om min naprapat. Hun er dritdyktig. Rett og slett! En time hos henne koster kr 550,- Anonymous poster hash: 01f54...b1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå