Gå til innhold

Hette i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere sendt med ungen i karnevalskostyme med hette for én dag i bhg? Det er 3-4 voksne og 13 barn eller noe. 1-3 år.

Anonymous poster hash: 6d01c...560

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det hadde jeg.

Sender også småen i hettegenser i barnehagen til vanlig også.

Han er 3 år.

Skrevet

Ja det hadde jeg.

Han er 3 år.

Nå er vel ikke du på generelt grunnlag så opptatt av sikkerhet...

Anonymous poster hash: 12feb...f10

Skrevet

Ja det hadde jeg.

Han er 3 år.

Nå er vel ikke du på generelt grunnlag så opptatt av sikkerhet...Anonymous poster hash: 12feb...f10

Å hva i alle dager begrunner du det med?
Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Har aldri sendt ungene i bhg med hettegenser. Om jeg hadde gjort det i dette tilfellet vet jeg ikke, er ikke lettere å holde oversikten denne ene dagen enn alle andre dager. Nei, tror ikke jeg hadde gjort det faktisk.

Gjest Julia1984
Skrevet

Sender aldri med hettegenser.

Når det er sagt...har jeg kjøpt løvekostyme til karnevalet, men da er de kun inne på avdelingen...veldig oversiktlig.

Når det gjelder hettegenser i barnehagen eller. Er det reell kvelningsfare, selv liten prosent, blr man ta hensyn til det

Skrevet

Der mini er er det totalforbud mot hetter de får heller ikke ha snor stramming på sekkene sine ☺ så nei det blir ikke hette på kostyme.

Skrevet

Litt vanskelig å vite om det er hysteri å ikke ha hettekostyme én dag på karneval i bhg.

Skrevet

Oi. Jeg har ikke tenkt at hette på små barn er farlig. Er det virkelig det?

Anonymous poster hash: 2ce87...5e7
Skrevet

Oi. Jeg har ikke tenkt at hette på små barn er farlig. Er det virkelig det?

Anonymous poster hash: 2ce87...5e7

Ja du kan hekte seg fast og kveles.

Skrevet

Nei, har ikke hettegenser i barnehagen uansett. Men hva gjør dere med luer? Jeg har luer med knytting under haken til mine barn (minste 2 år), men nå fortalte venninnen min, at luen til barnet hennes hadde hektet seg fast i en grein, luen ble dratt bakover da gutten for fremover, og gutten falt og ble hengende etter luebåndet rundt halsen, Altså samme effekt som hettegenserproblemet. Dette hadde ikke jeg tenkt på som en fare, men bør kanskje ikke ha knytteluer heller, men da henger de jo ikke på særlig lenge

Skrevet

Nei, har ikke hettegenser i barnehagen uansett. Men hva gjør dere med luer? Jeg har luer med knytting under haken til mine barn (minste 2 år), men nå fortalte venninnen min, at luen til barnet hennes hadde hektet seg fast i en grein, luen ble dratt bakover da gutten for fremover, og gutten falt og ble hengende etter luebåndet rundt halsen, Altså samme effekt som hettegenserproblemet. Dette hadde ikke jeg tenkt på som en fare, men bør kanskje ikke ha knytteluer heller, men da henger de jo ikke på særlig lenge

Man må vel finne en bakanse mellom ansvar og hysteri.. Hva er sjansen for at det skjer?

Gjest flykræsj
Skrevet

Ja det hadde jeg.

Han er 3 år.

Samme her..

Skrevet

Man må vel finne en bakanse mellom ansvar og hysteri.. Hva er sjansen for at det skjer?

Det har skjedd flere ganger. Senest i fjor hvor en gutt ble kvalt av snoren fra sekken sin. Selv om det er en liten sjans for at sånne ting skjer, er jeg uansett ikke villig til å ta den risikoen med det kjæreste jeg har. Ser ikke på sånne ting som hysteri..

Skrevet

Ja det hadde jeg.

Han er 3 år.

Samme her..

Jeg jobber i barnehage, ingen forbud mot hetter her

Anonymous poster hash: 52e10...c5a

Skrevet

Takk for svar :) blir til at vi ikke sender med hette.... Er det hysterisk, får det bare være.

Skrevet

Baclava luer eller vanlige luer uten knyting. Det bruker vi ihvertfall. Baclava luer er jo veldig fint siden det er hals på de også :)

Nei, har ikke hettegenser i barnehagen uansett. Men hva gjør dere med luer? Jeg har luer med knytting under haken til mine barn (minste 2 år), men nå fortalte venninnen min, at luen til barnet hennes hadde hektet seg fast i en grein, luen ble dratt bakover da gutten for fremover, og gutten falt og ble hengende etter luebåndet rundt halsen, Altså samme effekt som hettegenserproblemet. Dette hadde ikke jeg tenkt på som en fare, men bør kanskje ikke ha knytteluer heller, men da henger de jo ikke på særlig lenge

Anonymous poster hash: fc621...381

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...