Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Hadde dere sendt med ungen i karnevalskostyme med hette for én dag i bhg? Det er 3-4 voksne og 13 barn eller noe. 1-3 år. Anonymous poster hash: 6d01c...560
me_87 Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Ja det hadde jeg. Sender også småen i hettegenser i barnehagen til vanlig også. Han er 3 år.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Ja det hadde jeg. Sender også småen i hettegenser i barnehagen til vanlig også. Han er 3 år. Nå er vel ikke du på generelt grunnlag så opptatt av sikkerhet... Anonymous poster hash: 12feb...f10
me_87 Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Ja det hadde jeg. Sender også småen i hettegenser i barnehagen til vanlig også. Han er 3 år. Nå er vel ikke du på generelt grunnlag så opptatt av sikkerhet...Anonymous poster hash: 12feb...f10 Å hva i alle dager begrunner du det med?
Gjest Minnieropptatt Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Har aldri sendt ungene i bhg med hettegenser. Om jeg hadde gjort det i dette tilfellet vet jeg ikke, er ikke lettere å holde oversikten denne ene dagen enn alle andre dager. Nei, tror ikke jeg hadde gjort det faktisk.
Gjest Julia1984 Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Sender aldri med hettegenser. Når det er sagt...har jeg kjøpt løvekostyme til karnevalet, men da er de kun inne på avdelingen...veldig oversiktlig. Når det gjelder hettegenser i barnehagen eller. Er det reell kvelningsfare, selv liten prosent, blr man ta hensyn til det
Mamma_til_2 Skrevet 3. februar 2015 #8 Skrevet 3. februar 2015 Der mini er er det totalforbud mot hetter de får heller ikke ha snor stramming på sekkene sine ☺ så nei det blir ikke hette på kostyme.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #9 Skrevet 3. februar 2015 Litt vanskelig å vite om det er hysteri å ikke ha hettekostyme én dag på karneval i bhg. Anonymous poster hash: 6d01c...560
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #10 Skrevet 3. februar 2015 Oi. Jeg har ikke tenkt at hette på små barn er farlig. Er det virkelig det? Anonymous poster hash: 2ce87...5e7
Mamma_til_2 Skrevet 3. februar 2015 #11 Skrevet 3. februar 2015 Oi. Jeg har ikke tenkt at hette på små barn er farlig. Er det virkelig det? Anonymous poster hash: 2ce87...5e7 Ja du kan hekte seg fast og kveles.
Salomine Skrevet 3. februar 2015 #12 Skrevet 3. februar 2015 Nei, har ikke hettegenser i barnehagen uansett. Men hva gjør dere med luer? Jeg har luer med knytting under haken til mine barn (minste 2 år), men nå fortalte venninnen min, at luen til barnet hennes hadde hektet seg fast i en grein, luen ble dratt bakover da gutten for fremover, og gutten falt og ble hengende etter luebåndet rundt halsen, Altså samme effekt som hettegenserproblemet. Dette hadde ikke jeg tenkt på som en fare, men bør kanskje ikke ha knytteluer heller, men da henger de jo ikke på særlig lenge
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #13 Skrevet 3. februar 2015 Nei, har ikke hettegenser i barnehagen uansett. Men hva gjør dere med luer? Jeg har luer med knytting under haken til mine barn (minste 2 år), men nå fortalte venninnen min, at luen til barnet hennes hadde hektet seg fast i en grein, luen ble dratt bakover da gutten for fremover, og gutten falt og ble hengende etter luebåndet rundt halsen, Altså samme effekt som hettegenserproblemet. Dette hadde ikke jeg tenkt på som en fare, men bør kanskje ikke ha knytteluer heller, men da henger de jo ikke på særlig lengeMan må vel finne en bakanse mellom ansvar og hysteri.. Hva er sjansen for at det skjer? Anonymous poster hash: 6d01c...560
Gjest flykræsj Skrevet 3. februar 2015 #14 Skrevet 3. februar 2015 Ja det hadde jeg. Sender også småen i hettegenser i barnehagen til vanlig også. Han er 3 år. Samme her..
HappyCilla Skrevet 3. februar 2015 #15 Skrevet 3. februar 2015 Nei, har ikke hettegenser i barnehagen uansett. Men hva gjør dere med luer? Jeg har luer med knytting under haken til mine barn (minste 2 år), men nå fortalte venninnen min, at luen til barnet hennes hadde hektet seg fast i en grein, luen ble dratt bakover da gutten for fremover, og gutten falt og ble hengende etter luebåndet rundt halsen, Altså samme effekt som hettegenserproblemet. Dette hadde ikke jeg tenkt på som en fare, men bør kanskje ikke ha knytteluer heller, men da henger de jo ikke på særlig lengeMan må vel finne en bakanse mellom ansvar og hysteri.. Hva er sjansen for at det skjer? Anonymous poster hash: 6d01c...560 Det har skjedd flere ganger. Senest i fjor hvor en gutt ble kvalt av snoren fra sekken sin. Selv om det er en liten sjans for at sånne ting skjer, er jeg uansett ikke villig til å ta den risikoen med det kjæreste jeg har. Ser ikke på sånne ting som hysteri..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #16 Skrevet 3. februar 2015 Ja det hadde jeg. Sender også småen i hettegenser i barnehagen til vanlig også. Han er 3 år. Samme her.. Jeg jobber i barnehage, ingen forbud mot hetter her Anonymous poster hash: 52e10...c5a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #17 Skrevet 4. februar 2015 Takk for svar blir til at vi ikke sender med hette.... Er det hysterisk, får det bare være. Anonymous poster hash: 6d01c...560
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #18 Skrevet 4. februar 2015 Baclava luer eller vanlige luer uten knyting. Det bruker vi ihvertfall. Baclava luer er jo veldig fint siden det er hals på de også Nei, har ikke hettegenser i barnehagen uansett. Men hva gjør dere med luer? Jeg har luer med knytting under haken til mine barn (minste 2 år), men nå fortalte venninnen min, at luen til barnet hennes hadde hektet seg fast i en grein, luen ble dratt bakover da gutten for fremover, og gutten falt og ble hengende etter luebåndet rundt halsen, Altså samme effekt som hettegenserproblemet. Dette hadde ikke jeg tenkt på som en fare, men bør kanskje ikke ha knytteluer heller, men da henger de jo ikke på særlig lenge Anonymous poster hash: fc621...381
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå