Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Og hvor mye leker de med fantasivennene sine? Her har gutten vår fått en og han er med overalt. Han skal hjelpe, vente på og snakke med han store deler av dagen. Jeg syns det er litt søtt jeg. Vennen hans spiser middag med oss, er med på aktiviterer og er med gutten vår i barnehagen. Anonymous poster hash: 76da7...270
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Min fikk fantasivenn i sommerferien ifjor når han var mye alene (som i alene, uten andre barn å leke med pga ferier) Hun var med oss hele tiden, sov på rommet hans og lekte med han. Spiste ikke med oss. Når barnehagen begynte igjen så forsvant hun. Kom tilbake når vi var en uke på hytta, sikkert fordi at det var kjedelig der og ingen barn. Nå er hun helt vekk, hører aldri om henne.. Men nå har han lillebroren å leke med. Ferier og turer så er han opptatt. I tillegg er han så stor nå at det er lettere å finne lekekamerarter til han.. Anonymous poster hash: 898a0...3b4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Min fikk fantasivenn i sommerferien ifjor når han var mye alene (som i alene, uten andre barn å leke med pga ferier) Hun var med oss hele tiden, sov på rommet hans og lekte med han. Spiste ikke med oss. Når barnehagen begynte igjen så forsvant hun. Kom tilbake når vi var en uke på hytta, sikkert fordi at det var kjedelig der og ingen barn. Nå er hun helt vekk, hører aldri om henne.. Men nå har han lillebroren å leke med. Ferier og turer så er han opptatt. I tillegg er han så stor nå at det er lettere å finne lekekamerarter til han.. Anonymous poster hash: 898a0...3b4 Det går ikke utover det sosiale heldigvis da, han har mange venner i barnehagen, har med og er med venner hjem, leker med søsteren sin og er sammen venner på turn. Men fantasivennen er med uansett Anonymous poster hash: 76da7...270
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Her ble nok fantasivennen en erstatning for venner siden vi var mye alene siden det var ferie. Så når bhg begynte igjen, og vennene våre kom hjem fra ferie så trengte han ikke fantasivennen lengre. I senere ferier så har han hatt lillebroren å leke med, og vi har hatt med venner med barn på hans alder. Har ikke tid til fantasivennen lengre.. men vi pleier å snakke om hun, og hva hun gjør nå. Som nattaeventyr. Hun er forresten en grepa dame som kjører rallybiler og søppelbiler. Anonymous poster hash: 898a0...3b4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Nei, ingen av barna mine har hatt det, men kanskje det kommer av at de er fire søsken tett i alder og dermed alltid har hatt noen å være med? Nå er de også så store at de har veldig mange "ordentlige" venner også utenom Jeg vokste opp som enebarn, og jeg vet at mamma mener at jeg hadde en fantasivenn en periode, men jeg husker det ikke selv. Anonymous poster hash: fed36...16d
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Nei, min sønn har ikke det og har aldri hatt. Men han har mange venner i området og har veldig tilgjengelige foreldre. Selv hadde jeg et helt tonn.... men jeg var et ganske ensomt barn... Anonymous poster hash: cc7a1...8c8
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Nei, min sønn har ikke det og har aldri hatt. Men han har mange venner i området og har veldig tilgjengelige foreldre. Selv hadde jeg et helt tonn.... men jeg var et ganske ensomt barn... Anonymous poster hash: cc7a1...8c8 Min har også mange venner, en søster som han leker med og aktive og tilgjengelige foreldre. HI Anonymous poster hash: 76da7...270
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå