Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 ...for meg å klare å gå ned til 100 på 3.5 måned? 1600 kcal per dag, trene 4 ganger pr uke.. Anonymous poster hash: 1326b...2e6
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Jepp, absolutt.. Jo mer du veier, jo fortere går du ned faktisk. Den første tida vil du mest sannsynlig gå ned mye, så roer vektnedgangen seg litt og du må trene hardere. Anonymous poster hash: 0f9ee...7b5
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Absolutt! Jeg gikk ned 30 kg på 5 mnd med lavkarbo. Uten trim.
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Jeg veide også akkuratt 118 kg å gikk ned 30 kg på ca 5 mnd. Jeg ville ta det på sunnest mulig måte å ta en livstils endring å ikke bare på slank, men klart man kan gå ned kjappere også
*SommerFrisk* Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Absolutt! Jeg gikk ned 30 kg på 5 mnd med lavkarbo. Uten trim. Hvis det er lov til å spørre... Hvor mye veide du i utgangspunktet da?
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Absolutt! Jeg gikk ned 30 kg på 5 mnd med lavkarbo. Uten trim. Hvis det er lov til å spørre... Hvor mye veide du i utgangspunktet da? Det er lov å spørre, og det hadde jeg svart på om jeg ikke svarte med nick Men du kan si det sånn, jeg må ned 20 til. Så mye
*SommerFrisk* Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Absolutt! Jeg gikk ned 30 kg på 5 mnd med lavkarbo. Uten trim. Hvis det er lov til å spørre... Hvor mye veide du i utgangspunktet da? Det er lov å spørre, og det hadde jeg svart på om jeg ikke svarte med nick Men du kan si det sånn, jeg må ned 20 til. Så mye Hehe, okei, takk:) Det gav meg iallefall noe. Jeg må ned ca 15-20 tror jeg, så da var det litt hjelp i svaret ditt uansett
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. februar 2015 #8 Skrevet 3. februar 2015 Absolutt! Jeg gikk ned 30 kg på 5 mnd med lavkarbo. Uten trim. Hvis det er lov til å spørre... Hvor mye veide du i utgangspunktet da? Det er lov å spørre, og det hadde jeg svart på om jeg ikke svarte med nick Men du kan si det sånn, jeg må ned 20 til. Så mye Hehe, okei, takk:) Det gav meg iallefall noe. Jeg må ned ca 15-20 tror jeg, så da var det litt hjelp i svaret ditt uansett Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #9 Skrevet 3. februar 2015 Ved kcal inntak på 1600 ca føler jeg at jeg ikke sulter meg selv i den forstand. Håper å veie 100 kg til 17 mai for så å ta fart på neste etappe til neste delmål. Så det er ikke urealistisk med 18 kg på 3.5 måned? Anonymous poster hash: 1326b...2e6
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #10 Skrevet 3. februar 2015 Det er ikke urealistisk å gå ned 18 kg på den tiden, og da du er såpass overvektig, forsvinner nok de første kiloene raskt. Så blir det vanskeligere jo mer du går ned. Lykke til, sikker på at dette klarer du. Anonymous poster hash: 3274f...5e7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #11 Skrevet 3. februar 2015 Jeg veide 80.5 kg for 3 uker siden,gått på Grete Roede siden da og vekta viser nå 75.Pga mye jobb og sykdom på barn har jeg kun trent 3 ganger. Spiser 1300 kcal om dagen,noen ganger litt under da jeg synes det er mye mat. Går ikke sulten,og koser meg med litt sjokolade på lørdager. Målet mitt er ned 10 kg til og håper jeg har nådd målet til 1.juni. Vet det vil gå tregere nå og kanskje stoppe opp litt. Fikk tips om å måle cm for man går gjerne inn i cm selv om vekta står stille en stund. Lykke til,heier på deg. Anonymous poster hash: f5433...8b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå