Gå til innhold

Er jeg eneste som ikke leser blogger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hendt jeg har klikka meg inn på blogger jeg har hørt om her. Har aldri greid meg igjennom et eneste innlegg, eller kommentar område, har kikket litt på bilder, men gidder egentlig ikke det heller.

Ikke en eneste blogg fanger min interesse.

Er det virkelig hundretusener av normen som leser de ulike bloggene hver dag? Det synes jeg er rart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du og jeg da evt som ikke leser

Anonymous poster hash: 707d7...4e1

Skrevet

Leser heller ikke blogger, har aldri skjønt konseptet..:P Men så har jeg aldri prøvd å sette meg inn i det heller ;) 

Skrevet

Jeg klikka meg inn til Fotballfrua iblant før, henne og et par til, men etter alt som har komt fram har jeg mista lysta helt.

Savner d litt, men var egentlig på tide å slutte likevel. Det er jo bare falsk uansett. Kanskje jeg burde lese en avis eller bok..

Anonymous poster hash: 69cbf...ad5

Skrevet

ikke jeg heller :) synes ordspillene til villa paprika kan være litt artige da ;)

Skrevet (endret)

Ikke eig heill 👀

Endret av *65 til jul*
Skrevet

Leser heller ikke blogger. Finner det absolutt ikke intressant.

Skrevet

Har lest blogg kanskje 6 ganger i hele mitt liv, men finner det overhodet ikke interessant å følge en blogger. Har nok med mitt eget hverdagsliv ;)

Skrevet

Ikke jeg heller, kan ikke tenke meg noe kjedeligere.

Anonymous poster hash: 9f002...95f

Skrevet

Prøver å tvinge meg til å lese en slektnings blogg, men selv det er for kjedelig.

Anonymous poster hash: 71f26...733

Skrevet

Nei, aldri lest for å lese. Aldri hatt interesse for fremmede damer som byr seg frem og tar selfies. (Noe så narsissitisk!)

Kunne nok sikkert ha lest litt om slike som har kreft ol., men jeg har nok med meg og mine. Mer enn nok :)

Anonymous poster hash: 57912...55d
Skrevet

Nei, har aldri funnet noen som fanger interessen. Har vært sporadisk innom noen få i løpet av årene, men aldri fulgt en blogg. Nå er jeg ikke innom noen.

Skrevet

Nei, finner ingen som fenger. Må innrømme at jeg ikke leter så hardt har nok med DIB, Snap, insta, face, Twitter, whatsap, lese avisene og leve livet mitt.

Anonymous poster hash: 841e2...aca

Skrevet

Leser ikke blogger. Men bruker noen blogger til oppskrifter.

I mine øyne er de aller fleste bloggere selv opptatte mennesker som skriver dritt om alt og alle.

Anonymous poster hash: f2893...1b0

Skrevet

Ja, bare du. Alle ander her lyver.

Men klart en god del leser blogger når FF har 70 000 visninger. Men det er nok mange av oss som ikke leser blogger.

Skrevet

Jeg leser heller ingen blogger.

Det har hendt at jeg har lest utdrag dersom jeg googler noe eller noen linker til. Men har ikke interessen for det.

Skrevet

Leser heller ikke blogger.

Har noen ganger klikket meg på linker herfra av ren nygsjerrighet, men blir bare oppgitt av folks behov for eksponering (samt dårlig skriftlig språk i mange tilfeller).

Jeg er nok for gammel til å forstå behovet for å utlevere seg selv til ukjente mennesker. Jeg er tross alt oppvokst i en tid der dagbøker gjerne kom med lås for å hindre at uvedkommende skulle lese hva jeg skrev.

Anonymous poster hash: 8f35a...0ab

Skrevet

Leser sjelden blogger selv. Hadde en periode jeg trente mye, da leste jeg noen blogger til Fitness jenter. Ellers når man leter etter oppskrifter kommer man til en blogg.

Skrevet

I don't have time for shit like that in my life!

Anonymous poster hash: ae8e8...c35

Skrevet

Jeg leser ikke, har bedre ting å drive med gitt

Anonymous poster hash: 11afe...ff6

Skrevet

Nei. Finner det uendelig kjedelig. (Har prøvd å lese et par blogger et par ganger når det har vært masse skriverier om dem her inne, for å se hva oppstyret egentlig dreier seg om. Men etter et par setninger har jeg sluttet å lese. Finner ingenting interessant eller spennende med det.)

Skrevet

Ærlig talt, så driter jeg i, hva folk jeg ikke kjenner, mener om ditt og datt. Jeg bryr meg fint lite om mote (annet enn å le av) og jeg hater interiør som alle andre har. Så jeg ser ikke poenget. Det hender jeg har endt opp på blogger når jeg har googlet oppskrifter, men det er det eneste.

Anonymous poster hash: 8ab7b...827
Skrevet

Har aldri lest en blogg og kommer ikke til å gjøre det heller :) int meg overhodet ikke!

Anonymous poster hash: 93416...5ff

Skrevet

Ja, du er den enste.

Herregud, for et spørsmål...

Anonymous poster hash: 0f14b...690

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...