Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Stakkars han rare mannen Syns de driter han ut ??? Anonymous poster hash: 3cc87...df8
Novemberdama Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Hvor gammel er du? 14? "Rare mannen"? Da er isåfall du "Teite jenta". Syntes det er et flott program og det virker som han er på en flott plass med flotte folk rundt seg.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Håper det ordner seg for han da Anonymous poster hash: 3cc87...df8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Når en setter fokus på slike saker er det bestandig noen som vil utleveres. Sybs derimot ikke det er ille- sålangt ihvertfall. Har jobbet med personer med slike probelmer og syns heller ufattelig synd i han. Det å ha kjæreste skal heller ikke undervurderes. Har jobbet mange år med psykisk utviklingshemmede og det å ha kjæreste verdsettes stort! Anonymous poster hash: 2987a...065
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Hvor gammel er du? 14? "Rare mannen"? Da er isåfall du "Teite jenta". Syntes det er et flott program og det virker som han er på en flott plass med flotte folk rundt seg. Heter ikke programmet noe sånt? Anonymous poster hash: 3afd1...08a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Vet han hvilke konsekvenser det får for han ? Han burde kanskje bli skjermet for seg selv Jeg mener ikke noe slemt med dette Ønsker at alle skal ha det godt Men blir lei meg på hans vegner Hi Anonymous poster hash: 3cc87...df8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Kommer det i reprise? Gubben okkuperte tven... Anonymous poster hash: 089e1...923
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Er så uenig med deg. Synes ikke de driter han ut og ikke at han er rar på en negativ måte. Flott program, søt mann, og et fantastisk sted han bor på. Anonymous poster hash: 31c20...3b0
Novemberdama Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 Vet han hvilke konsekvenser det får for han ? Han burde kanskje bli skjermet for seg selv Jeg mener ikke noe slemt med dette Ønsker at alle skal ha det godt Men blir lei meg på hans vegner Hi Anonymous poster hash: 3cc87...df8 Hvorfor, i alle dager, skal han skjermes fra seg selv? Hva pokker er det du mener er så skammelig og feil med han? Jeg blir så jævlig forbanna på folk som deg, som ser på mennesker med spesielle behov som noe "stygt" og "rart" som burde gjemmes bort!!! Vi lever i 2015, ikke i 1900! SKJERP DEG!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #10 Skrevet 2. februar 2015 Hvor gammel er du? 14? "Rare mannen"? Da er isåfall du "Teite jenta". Syntes det er et flott program og det virker som han er på en flott plass med flotte folk rundt seg. Heter ikke programmet noe sånt? Anonymous poster hash: 3afd1...08a Tror det heter "Livet er rart" Anonymous poster hash: 2f201...dc8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #11 Skrevet 2. februar 2015 Et sted sitter det ei dame som tenker det samme som han. Og hun blir overlykkelig av og se han på TV💚 Anonymous poster hash: 58cf6...d6f
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #12 Skrevet 2. februar 2015 Et sted sitter det ei dame som tenker det samme som han. Og hun blir overlykkelig av og se han på TV💚 Anonymous poster hash: 58cf6...d6f Håper det 💓💓💕💕 Hi Anonymous poster hash: 3cc87...df8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #13 Skrevet 2. februar 2015 Jeg synes ikke han "drites ut", det ble vist på en svært realistisk måte. Det eneste jeg reagerte litt på er at diagnosen hans var angst, når det kanskje kommer tydelig frem at det er en tilleggsdiagnosev her. Ikke alle med sterk angst er slik. Anonymous poster hash: 0b6d5...47a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #14 Skrevet 2. februar 2015 Kommer det i reprise? Gubben okkuperte tven... Anonymous poster hash: 089e1...923 Du kan komme og se det hos meg, har tatt det opp Er vokst opp med både assistenen og venninna, pluss at min datter og noen av hennes venninner sang i koret, så dette måtte jeg jo ta opp (Men det kommer sikkert i reprise ) Til hi; "den rare mannen", det var akkurat som å høre min datter på 4 år.. Bortsett fra at hun hvisker sånt til meg, selv hun vet at man ikke sier sånt høyt Anonymous poster hash: 3cf44...b97
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #15 Skrevet 2. februar 2015 Utrolig herlig fyr! Og så utrolig flink som tok alle utfordringer på strak arm. Man kunne se hvordan han strålte av mestringsfølelsen. Anonymous poster hash: 2a2ba...ee5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå