Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Lurer på om jeg har blitt sletta som venn på snapchat av noen. Hvordan kan jeg finne ut av det? Anonymous poster hash: 36466...3cc
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Da blir ikke snappen sendt Så da må jeg sende en snap for å teste altså... takk takk Anonymous poster hash: 36466...3cc
Lykkelig_3barns_mor Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Er vel bare å gå inn å se hvem du er venn med?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Det er bare å gå inn på den listen som viser hvem som har lagt deg til Anonymous poster hash: a2b48...e60
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Da blir ikke snappen sendt Trenger ikke stemme. Jeg har huket av for å motta snap fra alle. Anonymous poster hash: a2b48...e60
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Da jeg blokkerte ei på Snap, (pga. megeet plagsomme person, hun elsker oppmerksomhet), så ja, hu havna under lista på "Blokkerte", og da jeg fjerna blokkeringen igjen etter en stund, så la hun meg til som venn igjen. - Så må tydeligvis legge til/bli lagt til av venner igjen som en selv har blokkert.De som blir sletta/blokkert, bare ser at de ikke har vedkommende på listen lenger. Anonymous poster hash: 06530...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå