Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Vi er nylig blitt sammen og er kjempeforelsket i hverandre. Så kom jeg på valentines dagen da , hva finner dere på og hva kan jeg gi som en oppmerksomhet ?? Anonymous poster hash: ce7ef...90c
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Ett slag i tryne for at han ikke kjøpte blomster til meg. Anonymous poster hash: c2878...df4
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Ingenting. Anonymous poster hash: 4cffd...1ea
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 en stor klem & beklager for at gravid syke meg ikke orker å ordne så mye i år vi skal bestille hjem mat, se en film & gi hverandre en liten opmerksomhet. siden jeg er så dårlig orker jeg ikke å kjøre full pakke, med kino, middag ute & gå i butikker i flere uker for å finne den perfekte gaven. har kjøpt en ring til han også skal jeg bake en blåbær kake jeg vet han er veldig glad i. Anonymous poster hash: 60638...3aa
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Ingenting! Anonymous poster hash: 756c1...807
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Kjærest - hva er det?? Singel altfor lenge her... Det høres deilig ut å være så forelsket som dere er nå, HI Ville bare gjort noe koselig sammen, tror jeg. Noe sånt.... Anonymous poster hash: f7fa1...52f
junimamma81 Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Ingenting. Men vurderer å lage et ekstra godt måltid i år da:-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 I fjor fikk han en hjerteboks med sjokoladetrøfler i. Blir vel noe lignende i år, hadde de ikke 40% på Freia sjokoladehjerter hos Rimi nå da, med en rød sløyfe på blir det gave i massevis. Vi har vært sammen i 17 år og bruker ikke mye penger på sånt, men en liten oppmerksomhet er koselig Anonymous poster hash: 3f97d...6d2
frk Nilsen Skrevet 2. februar 2015 #10 Skrevet 2. februar 2015 Tenkte vi skulle ut å spise den lørdagen siden vi har tilgang på barnevakt den helgen, men kom på at det er valentines, mulig det blir pub i stede
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #11 Skrevet 2. februar 2015 Haha 22.34 , den var stilig ja det blir vel noe sånn tenker jeg , årh ville gitt han en opplevelse men sliter økonomisk nå :/ takker for svar, kom gjerne med mer Anonymous poster hash: ce7ef...90c
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #12 Skrevet 2. februar 2015 Ingenting. Kanskje sex. Anonymous poster hash: 77ba7...fea
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #13 Skrevet 2. februar 2015 Ingenting. Anonymous poster hash: afdd9...f5b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #14 Skrevet 2. februar 2015 Nøkkelen til huset og et spark bak. Anonymous poster hash: 06f52...665
Mie93 Skrevet 2. februar 2015 #15 Skrevet 2. februar 2015 Jeg har laget en kalender med bilder av oss på :-) Er kanskje litt teit, men han studerer langt borte og vi ser hverandre ikke så ofte. Han har nevnt noen bilder han liker godt og kunne tenke seg å fått i ramme, så jeg har tatt noen av dem :-) Er ikke sånn veldig fancy, men er tanken som teller :-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #16 Skrevet 3. februar 2015 Blowjob Anonymous poster hash: b8dad...2cf
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #17 Skrevet 3. februar 2015 Vi går ut å spiser sammen, men thats it. Å gi hverandre gaver er litt for fjortis Anonymous poster hash: 4c484...3c1
megmegmeg Skrevet 3. februar 2015 #18 Skrevet 3. februar 2015 Sjokolade og kort og så blir det take-away og en film hjemme 😊
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 3. februar 2015 #19 Skrevet 3. februar 2015 Jeg gir ikke mannen min noe i år bortsett fra en baby i magen, hehe men vi reiser vekk på en romantisk tur da ❤️
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #20 Skrevet 3. februar 2015 Har egentlig ingen tradisjon for å gi hverandre noe, men ender likevel opp med å kjøpe en god flaske vin til ham kanskje, og få blomster av ham. Valentines day er for meg noe vi "feiret" da vi var ungdomsforelsket og hadde all tid i verden til å dulle-dalle med sånt, og vi syns en teddybjørn med hjerte på magen og "I love you" var storveis, nå blir det mer en typisk påtvunget handlesstandens dag føler jeg, men det er jo meg da Jeg bodde et år i USA i min pure ungdom og da var Valentines day et nytt fenomen for meg. Da var det ikke bare gaveutveksling mellom kjærester, men mellom venner og foreldre-barn også, ble ganske voldsomt, men var koselig da. Så for min del er valentines day noe veldig amerikansk og noe litt "fjortis"-aktig Setter i grunn mer pris på en vakker bukett fra mannen en helt vanlig onsdag enn på valentines day fordi han føler han "må" Er man nyforelsket og har tiden til det kan det jo være koselig å markere det da, sånn som vi gjorde da vi var yngre. Kino og ut og spise er jo koseligere enn en bamse med hjerte da spør du meg, så det ville jeg ha gjort - en skikkelig datenight Anonymous poster hash: 79ea5...5c9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #21 Skrevet 3. februar 2015 Hehe....det er en mann du skal gi gave til....gi han SEX ja!! Anonymous poster hash: af9f0...a54
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #22 Skrevet 3. februar 2015 Ingenting. Kanskje sex. Anonymous poster hash: 77ba7...fea Er sex en gave fra deg til kjæresten? Herregud, for et kjedelig forhold dere må ha... Trodde sex var noe gjensidig, og ikke noe dama "gir" mannen når hun finner det anvendelig. Anonymous poster hash: 92b29...67c
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. februar 2015 #23 Skrevet 3. februar 2015 Vi markerer ikke Valentines day. Hadde jeg vært i et nytt forhold nå så hadde jeg lagt lista og latt dagen passere i stillhet. Men det er kanskje bare jeg som er så kjedelig og gammal
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #24 Skrevet 3. februar 2015 Vi markerer ikke Valentines day. Hadde jeg vært i et nytt forhold nå så hadde jeg lagt lista og latt dagen passere i stillhet. Men det er kanskje bare jeg som er så kjedelig og gammal Neida, det er flere av oss. Føler meg ikke gammel da men. Anonymous poster hash: 4cffd...1ea
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. februar 2015 #25 Skrevet 3. februar 2015 Vi markerer ikke Valentines day. Hadde jeg vært i et nytt forhold nå så hadde jeg lagt lista og latt dagen passere i stillhet. Men det er kanskje bare jeg som er så kjedelig og gammal Neida, det er flere av oss. Føler meg ikke gammel da men. Anonymous poster hash: 4cffd...1ea Å det var godt! Føler meg mindre gammel nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå