Gå til innhold

Håvard Skjærvik (Reflux) i Arendal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... 

Vi har gått med jenten våres til han noen ganger, han sier hun har Reflux. Så hører jeg av 4 andre at han sier ALLE har reflux... Blir jo litt skeptisk da, har han eiendeler eller noe i Refluxmedisinen? 

Er han seriøs? Blir skeptisk kjenner jeg.... :( 

Anonymous poster hash: 3dd4c...001
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gikk til han med sønnen vår også, han hadde infeksjonsutløst astmabronkitt og var et ørebarn. Var aldri snakk om noe reflux, det ble aldri nevnt.

Fastlegen mente alle barn hoster og er forkjølet om vinteren og tok aldri på alvor hvor plaget sønnen vår var, etter å ha fått riktig medisinering hos Skjærvik var det som å få en ny unge. Vi var veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: ba2b8...a02
Skrevet

Vi gikk til han med sønnen vår også, han hadde infeksjonsutløst astmabronkitt og var et ørebarn. Var aldri snakk om noe reflux, det ble aldri nevnt.

Fastlegen mente alle barn hoster og er forkjølet om vinteren og tok aldri på alvor hvor plaget sønnen vår var, etter å ha fått riktig medisinering hos Skjærvik var det som å få en ny unge. Vi var veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: ba2b8...a02

Så godt å høre!!!! Takk :) 

Godt å høre gutten din ble frisk og!!

Skrevet

Ei venninne sa også det samme..

Men vi har vært der med begge barna, og begge fikk en helt annen diagnose :)

Anonymous poster hash: e3113...663

Skrevet

Han har ikke kunne få oss fort nok ut av kontoret. Bare sagt at det er Reflux, egentlig ikke interessert i å høre hvorfor vi er kommet nærmest. Følt meg jaget ut av kontoret ;) og står ALLTID igjen med en hel hau av spørsmål... 

• 1 år senere...
Skrevet

Ja, enda ett av mine barn har visst nok reflux.... Hun eldste ble så dårlig av medisinen, så kuttet den ut... Har ikke så lyst å gi minstejenta samme medisin... 

Kvier meg... 

Skrevet

Er strålende fornøyd med han, og har barn med en ny hverdag.

Skrevet

Han bare maste om astmaen til jenta vår , vi var det pga dehydrering ,tarminfeksjon og forstoppelse. Vi ble lagt inn på sykehuset etter nok et legevaktbesøk senere på kvelden.

Hun hadde ikke spist eller fått i seg væske på lenge. Omgangssyke fra helvete ...

Kommer aldri dra til han igjen , kun opptatt av astma og refluks og særdeles elendig på å prate med foreldre ...

Skrevet

Han bare maste om astmaen til jenta vår , vi var det pga dehydrering ,tarminfeksjon og forstoppelse. Vi ble lagt inn på sykehuset etter nok et legevaktbesøk senere på kvelden.

Hun hadde ikke spist eller fått i seg væske på lenge. Omgangssyke fra helvete ...

Kommer aldri dra til han igjen , kun opptatt av astma og refluks og særdeles elendig på å prate med foreldre ...

Han er ikke interessert i å høre hva foreldre har å si, og  avfeier. Jeg satt han på plass, spurte han rett ut om han ikke var interessert i å høre på de spørsmålene jeg hadde! Da ble han helt forfjamset, og svarte på det jeg hadde på hjertet. 

Sett han på plass, si i fra at du IKKE er ferdig med timen før du har fått besvart det du trenger. 

Innlegg redigert for persondebatt. Hanne Mari, forumansvarlig.

Skrevet

Han er veldig glad i å gi diagnoser som astma og reflux.

Mellomste ble henvist fordi vi lurte på om han var hyperaktiv. Kom ut med astma medisin. Ungen har aldri hatt astma. Ett år senere var han visst kvitt det...brukte medisin i en mnd 😂

Med minste ble vi innlagt på sykehus pga astma bronkitt, og da vi skulle skrives ut fikk vi spm om vi ville på kontroll hos skjærvik. Ikke faen sa jeg. De bare lo, så regner med de har sin oppfatning.

Anonymous poster hash: 974ec...8f6

Skrevet

Han er ikke interessert i å høre hva foreldre har å si, og  avfeier. Jeg satt han på plass, spurte han rett ut om han ikke var interessert i å høre på de spørsmålene jeg hadde! Da ble han helt forfjamset, og svarte på det jeg hadde på hjertet. 

Sett han på plass, si i fra at du IKKE er ferdig med timen før du har fått besvart det du trenger. 

Innlegg redigert for persondebatt. Hanne Mari, forumansvarlig.

Ja ,burde satt han på plass, men ser og da ble jeg helt paff! Hadde ikke sovet på flere døgn, ungen var dausjuk og verket i magen hele tida,sovnet av og til av ren utmattelse Hun var så utrolig redusert og burde blitt lagt inn på flekken!

Ble helt absurd da han messet om astma!

Hadde jo ingenting med det å gjøre.

Skrevet

Håvard er en utrolig dyktig lege! Ja, han er kanskje over snittet opptatt av astma og refluks, men han er utrolig dyktig i faget sitt.

Anonymous poster hash: b04fa...e03

Skrevet

Han er nok veldig glad i refluksdiagnosen, ja, men jeg er fornøyd med han. Vår sønn (3,5) fikk astmamedisiner for utprøving for noen mnd siden, men de virket ikke i særlig grad. Skjønte aldri helt hva han feilte, for av og til funka medisinene og andre ganger gjorde de han verre. Var i Arendal og fikk rekluksdiagnosen nå nylig, og medisinene ser ut til å funke.

• 1 år senere...
Skrevet

Hmm, vi fikk veldig god hjelp av han 

Sønnen vår var drøye 2 år og vi var helt desperate, han lyttet til oss, foreslo behandling, fulgte godt opp og det fungerte så bra. 

Fastlegen bare avviste oss med alle småbarn er mye syke, såpass må man regne med osv. Men etter at vi gikk til skjærvik forandret alt seg. Det var som å få en ny unge, det var helt fantastisk. 

Anonymkode: 27cb5...bc2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hmm, vi fikk veldig god hjelp av han 

Sønnen vår var drøye 2 år og vi var helt desperate, han lyttet til oss, foreslo behandling, fulgte godt opp og det fungerte så bra. 

Fastlegen bare avviste oss med alle småbarn er mye syke, såpass må man regne med osv. Men etter at vi gikk til skjærvik forandret alt seg. Det var som å få en ny unge, det var helt fantastisk. 

Må vel kanskje legge til at sønnen vår var et ørebarn med astmabronkitt da, ikke refluks. 

Skrevet

Jeg jobber i barnehage, og vi har ofte unger med astma. Det er lett å se på medisinmengden hvilken unger som kommer fra han

Anonymkode: 0dfe0...454

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Ann Christin, admin

Skrevet

Skeptisk til hele Skjærvik. Reflux-medisinen sitter løst der i gården! Kan knapt gå forbi bygget uten å få en resept.

Skrevet

Dette var veldig artig lesing 😅 

17 minutter siden, AdvokatenMandal skrev:

Skeptisk til hele Skjærvik. Reflux-medisinen sitter løst der i gården! Kan knapt gå forbi bygget uten å få en resept.

Dette måtte jeg le av😂 Kommer fra en helt annen plass i landet, men denne legen hørtes veldig pussig ut. 

Kommer inn for å sjekke om du har hemorider, kommer ut med astma liksom 😂

Anonymkode: 79caf...82f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...