Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Jenta er åtte år og jeg ønsker å foreslå denne delingen da det er den beste løsningen for alle parter. Hvordan deler dere opp ukene? Skal far betale noe i bidrag når han har 40%? Vil gjerne høre deres gode/dårlige erfaringer. Anonymous poster hash: b478c...50c
Miss Honey Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Fungerer veldig bra hos oss. Han henter i bhg onsdag og leverer mandag. Annen hver uke... Får 2,5K i bidrag men han tjener mye mer enn meg
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Akkurat samme opplegg her, onsdag til mandag annenhver uke. Men tidligere var det annenhver uke og en dag i uka, samme prosent altså, bare ikke sammenhengende. Syns dette er bedre. Får 1000 kr i bidrag, men han kjøper mye klær til henne. Anonymous poster hash: a8f5a...4be
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Vi har også ons-man annen hver uke. Viktigste for barna er å være sammenhengende hos far slik at de slipper å reise så mye frem og tilbake. Anonymous poster hash: b30d7...14d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå