Gå til innhold

Trenger deres erfaring med 40/60 deling.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta er åtte år og jeg ønsker å foreslå denne delingen da det er den beste løsningen for alle parter.

Hvordan deler dere opp ukene? Skal far betale noe i bidrag når han har 40%?

Vil gjerne høre deres gode/dårlige erfaringer.



Anonymous poster hash: b478c...50c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fungerer veldig bra hos oss. Han henter i bhg onsdag og leverer mandag. Annen hver uke... Får 2,5K i bidrag men han tjener mye mer enn meg

Skrevet

Akkurat samme opplegg her, onsdag til mandag annenhver uke. Men tidligere var det annenhver uke og en dag i uka, samme prosent altså, bare ikke sammenhengende. Syns dette er bedre. Får 1000 kr i bidrag, men han kjøper mye klær til henne.



Anonymous poster hash: a8f5a...4be
Skrevet

Vi har også ons-man annen hver uke. Viktigste for barna er å være sammenhengende hos far slik at de slipper å reise så mye frem og tilbake.

 

Anonymous poster hash: b30d7...14d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...