Gå til innhold

Dere som kan dette med dagpenger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært arbeidsledig frem til i dag. Har nå begynt i fulltidsjobb. Jeg skal sende inn meldekort på lørdag. For den toukersperioden jeg da skal melde inn for, har jeg vært helt uten arbeid den ene uka og i full jobb den andre uka (37,5 timer). Kommer jeg til å få noe fra NAV for denne perioden, eller vil jeg ha jobbet for mye?

 

Anonymous poster hash: baa2e...cf8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok jobbet for mye men du må sende inn kortet og krysse av på det du har jobbet og samtidig krysse av at du ikke lenger ønsker og stå som arbeider ledig hos nav ( om det er saken.

Skrevet

Fyll ut d du har jobbet!! Du får dagpenger for dagene du ikke jobber og lønn for dagene du jobber.

 

Gratulerer med ny jobb!

 

Anonymous poster hash: 238a4...312

Skrevet

Litt motstridende svar her. Noen som vet dette sikkert?

Skrevet

Hvis du har jobbet mer enn 50% innenfor en meldekort periode så får du ikke noe utbetalt.

Skrevet

Hvis du har jobbet mer enn 50% innenfor en meldekort periode så får du ikke noe utbetalt.

Dette stemmer men om du kontakter nav og melder fra om oppstartdato kan de stanse dagpengene dine fra den datoen du startet å jobbe. Du vil da få utbetalt for den uka du ikke har jobbet..

 

 

Anonymous poster hash: 887d8...906

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...