Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 På torsdag ramlet jeg på isen og var sikker på at det var brudd. Klarte ikke stå på benet og hadde så store smerter at jeg kastet opp. Røntgen viste ingen brudd men fikk beskjed av hun som tok røntgen at det nok var forstuing. Fikk beskjed om å ta det med ro et par dager. Fikk nobligan av legen og går på 3 om dagen. Men benet er ikke bedre. Selv med smertestillende er det så vondt at jeg har lyst til å gråte. Ankelen er vond og hele leggen kjennes som jeg har konstant krampe. Leggen er 5 cm større enn den andre og ankelen er også hoven. Bør jeg se an noen dager til eller ringe legen igjen imorgen? Ser de sener osv på røntgen eller bare ben? Anonymous poster hash: 57a25...f48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå