Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Etter samlivsbrudd skal jeg forsikre bilen i mitt navn. Det har jeg ikke gjort før, og forsikringsmannen sier at bonus kan overføres på meg hvis det er noe ledig eller tilgjengelig. Hva betyr det?
Gemini77 Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Hvis dere har hatt en bil tidligere som dere har opparbeidet bonus på som ikke er blitt overført til en my forsikring. La oss si at du og eksen hadde en bil sammen med 70% opparbeidet bonus. Dere selger bilen og avslutter forsikringen. Da kan du overføre denne 70% bonusen til my bil nå. Har eksen gjort dette før deg så kan ikke du. Evt om du har hatt bil for mange år siden som forsikringen ble avsluttet uten at opparbeidet bonus ble overført til ny bil. Man får jo høyere og høyere bonus hvert år man kjører skadefritt som gjør forsikringen din billigere. Vet ikke om dette ble klønete forklart...
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2015 vi hadde to biler, og full bonus på begge. Kan jeg da ta med bonusen på den ene bilen?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Ja, du kan få med den bonusen videre. Er det over ett år siden forsikringen ble avsluttet gjelder ikke dette lenger. Anonymous poster hash: 42a59...bae
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2015 Så flott! Tusen takk, nå lettet dere skuldrene mine Jeg har selvsagt spurt forsikringsmannen også, men han var nok reist fra jobb da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå