Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Hver kveld når barna er lagt, pleier jeg og gå rett i dusjen. Mannen pleier å være oppe i samme etasje som barna imens, tilfelle de våkner for smokk etc. Han legger seg på senga, og da på min side siden det er nærmest døra. Han ligger på puta, madrassen og beina på dyna som regel. Jeg sier jeg syns det er ekkelt, fordi det er klær han har gått med hele dagen, og attpåtil ofte i jobbklær. Jeg vil gjerne legge meg i en ren seng for natta. Han syns jeg er tåpelig, og han syns det er tungvindt å ligge på sin side av sengen siden han da må gå rundt senga for å komme seg ut døra hvis han skal inn til en av ungene. Det skal sies at ungene sjeldent våkner etter de er lagt for natta, og jeg pleier selv å bare gå til stua. Har jo babycallen, så vi hører jo hvis de våkner. Er jeg urimelig som ikke vil ha han på min side i senga, med dagens møkkete klær? Anonymous poster hash: 08986...4b3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Han må gå rundt senga og det er tungt? Er han 80 år med kols og dårlig hofte? Anonymous poster hash: 49db3...6a6
Gjest Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Du er ikke urimelig. Han er grisete. Rett & slett!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Han må gå rundt senga og det er tungt? Er han 80 år med kols og dårlig hofte? Anonymous poster hash: 49db3...6a6 En skulle nesten tro det! Anonymous poster hash: 08986...4b3
skinnfilla Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Jeg er ikke spesielt begeistret for skitne klær i sengetøy. Han må jo være rimelig klein i formen ,om det er for mye for ham å gå rundt senga... Er nok heller at han ikke vil ha driten på sin side;)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Jeg er ikke spesielt begeistret for skitne klær i sengetøy. Han må jo være rimelig klein i formen ,om det er for mye for ham å gå rundt senga... Er nok heller at han ikke vil ha driten på sin side;) Haha, æsj ja det er nok derfor Godt å se jeg ikke er helt på jordet her da! For han trodde jeg tulla når jeg sa det til han, han syns det var helt fjernt at jeg tenkte sånn. Anonymous poster hash: 08986...4b3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Bytt side i senga. Anonymous poster hash: d991e...b9e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Milde himmel! Vaskefobi much? Jobber han som feier??? Anonymous poster hash: 9c289...e68
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 2. februar 2015 #10 Skrevet 2. februar 2015 Jeg tenker litt at så lenge han ikke er snekker, murer, feier eller sånt, så kan det umulig være så farlig!?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #11 Skrevet 2. februar 2015 Bytte side? Går fint når det har gått litt tid. Når det er sagt, du er ikke urimelig, han er lat og dere må virkelig ha få problemer og det er jo flott! Anonymous poster hash: 16783...799
Salomine Skrevet 2. februar 2015 #12 Skrevet 2. februar 2015 Kommer jo litt an på hvor møkkete klærne er , men så sant han ikke har en jobb hvor han blir skitten, så hadde jeg ikke brydd meg. Evt. hadde jeg byttet side i senga.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #13 Skrevet 2. februar 2015 AHAHAH.. Dere er like gærne begge to, dere fant tydeligvis hverandre? For det første: du trenger psykisk hjelp mot OCD. Og han trenger et spark i ræva. Anonymous poster hash: 097a2...b4e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #14 Skrevet 2. februar 2015 Enig med deg! Ekkelt med møkkete klær i senga Anonymous poster hash: 9f08e...bcd
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #15 Skrevet 2. februar 2015 Dette kan jo løses veldig enkelt ved at du rer opp senga og legger på sengetepp. Nettopp dette sengeteppe er til for! Anonymous poster hash: abcf0...74b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #16 Skrevet 2. februar 2015 Sengeteppe er allerede foreslått, det var visst tåpelig det også Han jobber på gatekjøkken. Stinker mat og frityr 😁 Anonymous poster hash: 08986...4b3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #17 Skrevet 2. februar 2015 AHAHAH.. Dere er like gærne begge to, dere fant tydeligvis hverandre? For det første: du trenger psykisk hjelp mot OCD. Og han trenger et spark i ræva. Anonymous poster hash: 097a2...b4e Har ikke ocd, men har fått mer støv på hjernen etter at barna kom til ja Det er forresten vanskelig å gi han et spark i ræva når han ligger på senga mi! Anonymous poster hash: 08986...4b3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #18 Skrevet 2. februar 2015 Uh, du sier han jobber på gatekjøkken - han hadde aldri fått komme på mi side av senga!Jeg hadde opprinnelig tenkt å skrive at jeg ikke kunne brydd meg mindre med mindre det var snakk om klær fra yrker blant håndverkere eller andre skitne yrker. Men gatekjøkken, fyyysj! Hvorfor skifter han ikke?! Min mann får beskjed om å skifte sokker hver dag han kommer hjem om han bruker Ecco skoene, for de STINKER kattepiss (både sokker og sko stinker, og ingenting fjerner lukta)! Tanken på å ha de føttene på gulvene, i SOFAEN, NEINEINEI! Og jeg er vanligvis ikke så nøye på det, for jeg vasker ofte nok til at litt skit ikke gjør noe. Anonymous poster hash: e903e...d88
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #19 Skrevet 2. februar 2015 Mannen din går og stinker mat og frityr hele ettermiddagen uten å dusje eller skifte...? Anonymous poster hash: 9c289...e68
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. februar 2015 #20 Skrevet 2. februar 2015 Urimelig? Njei.. Drt kan vel diskuteres.. MEN synes det er tåpelig av han å ikke flytte seg når du sier du ikke vil han skal ligge der. Det koster han ingenting å respektere det.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #21 Skrevet 2. februar 2015 Han pleier å dusje og skifte når ungene er lagt for kvelden. Det gjør han så han får mest mulig tid med de før de skal sove. Anonymous poster hash: 08986...4b3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #22 Skrevet 2. februar 2015 Når kommer han hjem egentlig?? Anonymous poster hash: aea52...863
Elsker livet Skrevet 2. februar 2015 #23 Skrevet 2. februar 2015 Jeg hadde demonstrativt lagt et pledd over min halvdel hver eneste gang, før han fikk sjansen å slenge seg nedpå.
Guttaboys Skrevet 2. februar 2015 #24 Skrevet 2. februar 2015 Skjønner ikke hvorfor han må være på rommet når du dusjer? Er jo en grunn til at man har babycall...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #25 Skrevet 2. februar 2015 Når kommer han hjem egentlig?? Anonymous poster hash: aea52...863 Mellom 16-18 som regel. Ungene legger seg 19. Anonymous poster hash: 08986...4b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå