Gå til innhold

Verdens kjipeste venninne :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, jeg er så teit!! Venninna mi og jeg har en date på Valentine, kjæresten min skulle egentlig på jobbreiser den helgen, men fikk fri likevel og ble litt lei seg da jeg fortalte at jeg hadde planer..

Sendte en melding til venninna mi og lurte på om vi kunne ta den daten dagen før. Hvorfor gjorde jeg det? Sa at om det ikke passa så skulle vi selvfølgelig kose oss masse på lørdagen uansett, men jeg tenker at hun føler seg vel nesten forplikta til å si ja til endring av dag nå :(

Hva kan jeg si til henne om dette? Ta det tilbake liksom? :P

Anonymous poster hash: 525bb...c0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

? What?

Anonymous poster hash: 043c1...560

Skrevet

? What?

Anonymous poster hash: 043c1...560

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt fornærmet om jeg var din veninde - klart man hellere vil være med kjæresten på Valentines dag?

Anonymous poster hash: 0840f...89d

Skrevet

Mulig det er ukorrekt av meg, men jeg blir irritert på folk som avlyser avtaler med en gang kjæresten plystrer. Har man en avtale så holde man den.

Anonymous poster hash: 4bad6...2ba

Skrevet

Tenker at en venninne er god å ha-og en avtale er en avtale. Er ikke ditt ansvar at han plutselig fikk fri. Jeg ville valgt venninna men er nok som du sier -for sent nå. Hun sier vel ikke nei.: valentinsdagen er vel ganske oppskrytt og er det så mye for voksne ? Isåfall er du vel med typen hver dag og dere kan vel ta den dagen igjen før eller etter ?

Anonymous poster hash: 6bccf...709

Skrevet

Jeg synes du skal ringe henne og ta det tilbake. Si at du følte deg dratt i to retninger, men at du heller tar det med kjæresten dagen før, du vil helst være sammen med henne. Det går bra 😊. Noen ganger skal man prioritere vennene og ikke kjæresten, Valentinsdagen eller ikke.

Anonymous poster hash: 8ca04...832

Skrevet

Takk for svar! Ja, jeg mener jo også at en avtale er en avtale og at det er en uting å avlyse avtaler til fordel for kjæresten, derfor ble jeg så lei meg og flau når jeg sendte den meldingen! :(

Prøvde å ta det tilbake, men nå har hun dårlig samvittighet fordi hun vil at jeg skal få være med kjæresten på Valentine.. Herregud, høres jo ut som vi er 14 år her, men vi nærmer oss tretti :P

Hi

Skrevet

Å herregud er venninna di furt fordi hun ikke kan være med deg akuratt den 14?! Be hun ta seg en bolle!

Anonymous poster hash: f9242...c94

Skrevet

HVA..ER..PROBLEMET

Anonymous poster hash: b5040...b3a

Skrevet

Å herregud er venninna di furt fordi hun ikke kan være med deg akuratt den 14?! Be hun ta seg en bolle!

Nei, hun er absolutt ikke furt. Hun syns selvfølgelig det er leit at en avtale blir avlyst, det hadde ikke jeg blitt glad for heller.. Problemet er at jeg, uansett hva jeg gjør, har dårlig samvittighet for den ene eller den andre og kommer til å sitte den kvelden og ha dårlig samvittighet..

Hi

Skrevet

Nei, hun er absolutt ikke furt. Hun syns selvfølgelig det er leit at en avtale blir avlyst, det hadde ikke jeg blitt glad for heller.. Problemet er at jeg, uansett hva jeg gjør, har dårlig samvittighet for den ene eller den andre og kommer til å sitte den kvelden og ha dårlig samvittighet..

Hi

Gjort er gjort, men husk på i fremtiden at venninna di kan bli dritlei hvis du alltid skal legge planene etter hva kjæresten din skal. Jeg var sånn før og til slutt fikk venninnene mine nok. Det er ikke gøy å bli konfrontert med at du velger kjæresten framfor alt.

Anonymous poster hash: 2d61e...59c

Skrevet

Valentine er oppskrytt. Gå ut med venninna di, ta med kjæresten dagen før eller etter. Venninner er viktig å ta vare på!

Skrevet

Sorry, men jeg syns faktisk det er dårlig gjort..Jeg har selv en slik venninne som plutselig kan avlyse våre planer av forskjellige grunner, og noen ganger er det forståelige grunner, men jeg blir faktisk lei meg når hun nedprioriterer meg..

Anonymous poster hash: c5bf7...60f
Skrevet

Ville gått med venninnen. Gå heller ut med kjæresten dagen før. Det er ikke sånn at 14.feb faktisk er en magisk dag.

Skrevet

Ja, jeg fikk overtalt henne til å bli med likevel :) Det er absolutt ikke likt meg å gjøre slikt altså, derfor ble jeg litt overrasket av meg selv.. Men, nå blir det venninne date på valentine, og det blir nok kjempekoselig :)

Takk for svar igjen alle sammen :)

Skrevet

Mulig det er ukorrekt av meg, men jeg blir irritert på folk som avlyser avtaler med en gang kjæresten plystrer. Har man en avtale så holde man den.

Anonymous poster hash: 70834...1f7

Skrevet

venninner som avlyser avtaler pga kjæresten irriterer vettet av meg...

Anonymous poster hash: f512c...3cc

Skrevet

Man prioriterer da virkelig kjæresten/samboer/mannen før venninne fjas å tull!!!! Slikt tull blir man ferdig med før man er 20! Makan til fjortisopplegg!

Anonymous poster hash: b3c46...261

Skrevet

Man prioriterer da virkelig kjæresten/samboer/mannen før venninne fjas å tull!!!! Slikt tull blir man ferdig med før man er 20! Makan til fjortisopplegg!

Eh kanskje FØR man har en avtale ja!!! Er du helt blåst ? Du er garantert ikke en av mine venner -takk for det .

Kos deg i armkroken til din kjære hver eneste dag resten av livet. Gro fast i svetten hans

Skrevet

Særlig ;) 

Dette var et heller dårlig forsøk på å provosere :)

Anonymous poster hash: c5bf7...60f

Skrevet

Eh kanskje FØR man har en avtale ja!!! Er du helt blåst ? Du er garantert ikke en av mine venner -takk for det .

Kos deg i armkroken til din kjære hver eneste dag resten av livet. Gro fast i svetten hans

Og er vi inne på fjortisopplegg? Så kan du kanskje se litt på "valentinesday".. Hvor fjortis er ikke det

Skrevet

Man prioriterer da virkelig kjæresten/samboer/mannen før venninne fjas å tull!!!! Slikt tull blir man ferdig med før man er 20! Makan til fjortisopplegg! Anonymous poster hash: b3c46...261

Så bra for deg at du er ferdig med det da. Jeg prioriterer avtale først. Enten med den ene eller den andre. Har jeg avtalt med kjæresten først, holder jeg den. Har jeg avtalt med mamma først, holder jeg den og har jeg avtalt med venninne først så holder jeg den.

Anonymous poster hash: c115d...67e

Skrevet

Helt enig. Sånne "venner" klarer jeg meg fint uten.

Anonymous poster hash: 07bbf...8f7

Skrevet

Hvis man har laget en avtale med en venninne så bryter man jo den for å være sammen med mannen jo! Mannen er mye mye viktigere enn venninne fjas og tull! Mannen er der alltid uansett, men så er ikke jeg og mannen av den typen at vi bytter partnere hvert år heller da. Vi er gift og det kommer vi til å være til vi dør! Vi har venner felles og finner da virkelig ikke på ting uten den andre. Makan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...