Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Hei, jeg har som normalt hatt en ustabil-delvis-stabil mensen etter jeg sluttet på pillen i august.har de siste 3-4 måndene hatt 5ukers syklus altså ca + - 35 dagers-syklus, med 4dagers mensen.og vet den enda kan endre seg osv, men fikk igår kveld noe blod på papiret (ikke ferskt), og tenkte at mensen kom 1uke tidligere denne gangen, og siden jeg hadde følt eggeløsning også tidligere denne månden.men nå i natt/tidlig i mårrest kom det ikke mer, og har tydeligvis sluttet og blø. altså under ett døgn. kan man regne det som mensen eller er det normalt at den kan stoppe opp får så å kansje bynne å blø mer seinere eller ? Anonymous poster hash: bd8b8...42f
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 ingen som vet? Anonymous poster hash: bd8b8...42f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå