Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Har dere gått mye ned? Hva spiser dere på de 2 dagene? Har dere dem rett etter hverandre?😃 Anonymous poster hash: 2e168...e81
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 ? Anonymous poster hash: 2e168...e81
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Jeg har min andre fastedag i dag. Begynte sist onsdag. Spiser vanlig de andre dagene, men mindre karbohydrater enn jeg ville gjort før.. Har gått ned litt. Fastedagene er grusomme. Jeg er så slapp om kvelden at jeg såvidt klarer å slå av nattbordlampen. Alt jeg tenker på er frokosten jeg skal spise dagen etter Jeg har normal bmi, men vil snu en negativ utvikling siden jeg begynte å gå opp i desember og har fire kg jeg vil ha av.. På fastedagene spiser jeg havregrøt til frokost og pittelitt middag. Anonymous poster hash: 30995...dfe
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Jeg gikk ganske fort ned 10 kg, men nå har det stått stille ei stund. Anonymous poster hash: fb505...458
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå