Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Hvor mange barn har du? Hvor ofte trener du? Ca. hvor lenge varer hver treningsøkt? Hva trener du? Jeg har baby på 5 mnd, trener 3-4 ganger i uka, ulike varianter av styrke og kondisjon, ca 50/50 styrke og kondisjon. Når jeg begynner fulltidsstudie + deltidsjobb blir det nok litt mer utfordring å få trent like mye, men tar sikte på 2 ganger i uka som fast regel, resten som en bonus. Anonymous poster hash: ad69d...5e0
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 3 barn, 2 i småskolen og én i barnehage. Når mannen hadde permisjon med mindre trente jeg 5 ganger i uka. nå er han tilbake på jobb (vet aldri når han kommer hjem) ,jeg har studert frem til nå pluss 100% jobb, så jeg har løpt et par ganger i uka. Det er det jeg har fått til
skinnfilla Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Har ei på skole og ei i bag. Trener ikke , men har hund og da er jeg ute og går minimum 1-1,5 time hver dag. På jobb går/står jeg ca6-8 timer hver dag. Tenker at det holder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå