Gå til innhold

Trenger synspunkter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 11 mnd gamel baby som jeg går med i åpen bhg. Vi har hatt vannkopper i hus, storesøster har hatt det. Nå får vi ikke komme til åpen bhg fordi hun som jobber mener at lille kan bære smitte, dvs nå to uker frem i tid har vi karantene.

Synes selv dette er tåpelig. Har en som går på skolen, og hun holdes ikke hjemme fordi hun bærer kanskje smitte.

Har tenkt å ta dette opp med styrer. Hva synes dere???

Anonymous poster hash: 917cd...9b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal forholde deg til det styrer sier!

Storesøster smitter ikke fordi hun er ferdig med sykdommen.

Hvis minien ikke har vært syk, så kan han ha smitte i seg ja.

Hold han hjemme når du får beskjed om det

Anonymous poster hash: 93838...93d

Skrevet

Det er ikke styrer som har sagt dette, men en ansatt. Synes fortsatt det er merkelig. Dersom han gikk i vanlig bhg så hadde jeg ikke holdt ham hjemme i 5 uker, tre fordi han kanskje bærer smitte og to ved evt utbrudd.

Skrevet

Her er jeg uenig med styrer. Friske barn kan sendes i Bhg/på skole😊

Om dette gjelder alle mulige sykdommer så kan det ikke være mange barn i den barnehagen.

Skrevet

Det er snakk om åpen barnehage. Et tilbud for barn som kommer med foreldre hver dag fra 10-13.

Skrevet

Det er snakk om åpen barnehage. Et tilbud for barn som kommer med foreldre hver dag fra 10-13.

Skrevet

Jeg skjønner det godt, det kan være ansatte, søsken eller andre som ikke skal utsettes for vannkopper/vannkoppsmitte. For enkelte mennesker kan en vannkoppsmitte være svært alvorlig. Gjør som de sier..

Anonymous poster hash: bf97a...c1b

Skrevet

Dvs at dere ville holdt deres barn borte fra bhg i 5 uker fordi de var i kontakt med noen som hadde vannkopper? Vanskeligheter å tro på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...