Gå til innhold

noen gode forslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en sønn på snart 2 år, han er blitt så kresen vil ikke ha middag mer, spiser kun taco, pizza, kjøttboller og slik, fisk vil han i alle fall ikke ha, prøver og gi han variert mat, var aldri kresen før,men har vert mye syk etter barnehage start i september i fjor.

Skal jeg bare la han spise det han vil og heller bare gi han brød? eller skal jeg prøve og mate han? vi spiser sammen hver dag, noe vi begge synes er veldig koselig,men merker jeg begynner og bli ganske frustert at han ikke vil ha middag, eller skal jeg la det helt ligge og tenke at dette kun er en periode han er inni nå?

utrolig vanskelig altså

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg serverer det jeg har lagd til middag. Lager aldri noe alternativ eller disker opp med brødskiver. Lar henne spise det hun vil og lager ikke noe styr om maten. Fokus er å ha det trivelig rundt matbordet og sitte sammen.

Anonymous poster hash: 88652...408
Skrevet

Vi har det samme styret her, jeg lager ikke egen mat til henne. Hvis hun ikke vil spise middag, får hun ikke noe annet før kveldsmat. Du må i hvertfall ikke tilby brødskiver i steden, da vil de jo ikke spise middag.... Det er en slitsom periode, gleder meg til dem går over...

Skrevet

Takk for svar,synes det er feil og ikke gi han mat, hvis han egentlig er sulten og ikke vil ha middag, han er jo liten enda,men jeg ska prøve det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...