Gå til innhold

Dere som har tatt utskrapning i forb med abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere noe svar på hva som var galt ? Etter narkosen spurte jeg legen om hva som kunne være galt. Da svarte hun at 80 % av tilfellene fant de ingen årsak, mens de 20 siste prosentene kunne det være så mye ? Noen som vet ?

Anonymous poster hash: f22ed...4db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke annet svar enn at "d er slikt som skjer"... Synes faktisk d er litt respektløst!

Hadde ikke vært slik dersom menn aborterte.. :P

Anonymous poster hash: 6ca00...a90

Skrevet

Niks. Og ingenting ble gjort for å finne ut av det heller.

Anonymous poster hash: b7012...bcf
Skrevet

De skulle sende alt som var skrapet ut til mikroskopisk undersøkelse ,også skulle jeg få svar etter en stund.. Lurer bare på hva man kan få til svar ..

Skrevet

Hadde Utskrapning i august, og fikk også beskjed om at det skulle sendes inn til undersøkelse.. Har ventet på svar, men ikke hørt noe 😳 Vet liksom ikke hvor jeg skal henvende meg heller.. Kanskje jeg skal prøve å spørre fastlegen min hva som skjer..

Anonymous poster hash: 813c7...3d2

Skrevet

Ja det kan sikkert være lurt å spørre :) det er sikkert ikke funnet noe siden du ikke har hørt i fra legen din.

Skrevet

Jeg fikk også beskjed om at det kom til å bli sendt for undersøkelse da jeg hadde to utskrapninger i fjor. Tiden gikk og jeg hørte ingenting. Tok kontakt med patologisk avd. på sykehuset, men de hadde ikke mottatt noe som helst, hverken den første eller andre gangen jeg mistet.

Jeg tok så kontakt med gyn.avd. og de trodde helt oppriktig at alt ble sendt til patologisk avd. De lovte de skulle undersøke saken og forandre informasjon til andre som mister og må til utskrapning.

Jeg tenker som så at det ikke blir sendt til undersøkelse med mindre legene mistenker feks blæremola el.l. Dette vet jeg ikke, men tror det er sånn.

Anonymous poster hash: b02fe...1a9

Skrevet

Men hvis de mistenker blæremola er det ikke noe de bør opplyse om ? Hm så rart at det var så mange som har fått beskjed om at det skulle bli sendt videre også har det ikke det.

Skrevet

Jeg har vært gjennom tre utskrapninger etter MA og aldri fått noe informasjon/ svar på noe i etterkant...

Skrevet

Jeg hadde utskrapning i mars i fjor. De sendte inn fosteret og de fant ingenting galt først, men litt i ettertid viste det seg at jeg har protein S-mangel. Dette kan ha vært årsaken, de tror blodpropp(er) kan ha blitt dannet i morkaken. Men 100% sikkert vet de ikke... Det som plager meg mest er at jeg ikke får til å bli gravid igjen...Jeg har blitt henvist til gynekolog så må bare vente..

Anonymous poster hash: f96dc...305

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...