Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Har feber og omgangssyke, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. La ham sove til han våkner og legge ham (mye) senere i kveld, vekke, prøve å legge til vanlig tid? :S Vet at jeg kjenner mitt barn best og alt det der, men han har aldri vært så syk at han har sovnet på dagen, selv om han har vært syk mange ganger. De eneste gangene han sovner på dagen er i bilen på vei hjem fra bhg, og da må han vekkes umiddelbart for å ikke holde det gående til midnatt. Men føles feil å nekte et sykt barn å sove også... Hjelp? Anonymous poster hash: 076ab...e8e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Selvfølgelig lar du et sykt barn sove.. Ja.. men helt til han våkner av seg selv? Og hva gjør jeg til kvelden? Anonymous poster hash: 076ab...e8e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Man lar syke barn sove! Det er vel ikke noe å lure på? Rutiner må vike for helsa! Anonymous poster hash: f0362...009
Badedrakt Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Ja helt til han våkner av seg selv. Syke barn må få sove så mye de vil, og de sover gjerne like bra på natten Forde. Trenger mye søvn når man er syk.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Min 3-åring er som din, hvis hun sover på dagtid/ettermiddag så er hun lys våken til midnatt. Når hun er syk lar jeg henne sove hele dagen om hun trenger det og likevel er hun i sengen og klar til å sove til vanlig tid de trenger mye mer søvn når de er syke så du skal se det går helt fint God bedring til din lille :-) Anonymous poster hash: f286d...da8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Min på snart tre ser ut til å ha fått omgangssyken men ikke feber. Har sovet siden 1-tiden og sover enda godt 😯 Anonymous poster hash: 09267...6c9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Ok, tusen takk for svar, da lar jeg ham styre det selv. Vurderer å bære ham til senga, så kanskje han tar kvelden allerede, men da blir det vel morgen i 3-4-tiden. HI Anonymous poster hash: 076ab...e8e
skinnfilla Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 Mine får sove som de vil når de er syke. Vi flytter opp i senga vår og de sover mens jeg ser tv og slapper av. Om de er våkne noen timer på kvelden spiller liten rolle. De pleier gjerne slumre seg gjennom de kveldene .
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #10 Skrevet 2. februar 2015 Min 4 åring er så sliten etter barnehagen at han må sove når han kommer hjem. Sov til nesten 4 år i barnehagen, men plutselig ble det flaut og nektet. Ser ikke på dette som galt, han kan være i seng i 21-21.30 tiden, og våkner av seg selv i 07-07.30 tiden neste dag. Heller litt søvn på ettermiddag enn en ødelagt ettermiddag/kveld HVER dag. Når jeg piner han blir han overtrøtt og kan være våken til 23-24! Så en dag mens han er syk gjør iallefall ingenting Anonymous poster hash: 4655d...8a0
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 2. februar 2015 #11 Skrevet 2. februar 2015 Lar de ofte sove når de er syke (ordentlig syke, vel og merke!) Er de våkne noen timer på kvelden, blir det å legge seg med dyne på sofaen. Men drøyer det lenge, kan det hende jeg setter meg ved siden av dem og stryker dem over håret og ser om de våkner av det. Men de skal jo ikke på skole/bhg dagen etter uansett, så da er det ikke så farlig med når de sovner om kvelden.
Chl85 Skrevet 2. februar 2015 #12 Skrevet 2. februar 2015 Legg han i senga si også lar du han eventuelt sove rundt?? Det har funka her hvis min har vært så syk at hun sover på dagen. Da kan hun sove på dagen og allikevel legges til samme tid. Kroppen trenger ekstra hvile når man er syk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå