Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Skal ha en fest hvor vi blir mellom 15 og 20 gjester. Tenkte å lage mange forskjellige småretter som er enkelt å spise stående/sittende litt rundt omkring. Det er en uformell anledning. Det er litt allergier og vegetarianere. Tydeligvis er jeg lite kreativ for her er det jeg har kommet på til nå: Landbrød og aioli Baconsurrede dadler Kyllingvinger Vårruller Hva liker du å lage av tapas og enkle retter? Tips tas i mot med stor TAKK Anonymous poster hash: 877d8...320
☆☆☆ Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Ost, gjerne manchego. Jarsberg i terningar, gjerne på pinne med ein grøn oliven. Potetsalat Saltbakte småpoteter Lefserull med spekeskinke el røkt laks
Mamma`n til turbo Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Potetbåter, gjerne båter av søtpotet også. Tzatziki, hummus, scampi, kjøttboller, skinke, asparges med parmesanost, salat, guacamole, tortillalefser med pepperoni/rømme/ost i ovnen.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Godt brød, aioli, pesto-pasta med seranoskinke, lefseruller, kjøttboller, saltbakte poteter, chili-mango marinert kyllingspyd, fetaost stekt med bacon rundt. En god salat. Anonymous poster hash: 81a17...ad2
Appelsinpiken Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Bruchetta med kremost og sprøstekt bacon.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Jeg pleier alltid å lage en currykrydret pastasalat til tapasbord. Pasta, creme fraiche, majones, kylling, rødløk, salt, pepper og curry. pleier alltid å bli tatt godt imot:-) og spist opp! Anonymous poster hash: cdfea...93d
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Kjøttboller i tomatsaus, hvitløks og chilli marinerte scampi med koriander, kyllingstrimler du steker med salt, pepper, rosmarin og hvitløk- sleng over rømme og reduser til det blir en ganske tykk "saus", skal bare dekke kyllingen, diabelo wings, tomat og løksalat med balsamico, hvitløksstekt chorizo, empanadas, foccacia, pasta m pesto og parmesan, rødvinsmarinerte entrecote strimler, nå er jeg så sulten at jeg sikler! Anbefaler kokeboka fra delicatessen! Masse deilige oppskrifter der! Anonymous poster hash: f40ef...da8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Tusen takk for mange gode tips! Anonymous poster hash: 877d8...320
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 Saltkokte poteter og kjøttboller i tomatsaus ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå