Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Noen her som har fått avslag på medisiner som spesialisten har søkt om å få på blå resept? Har endometriose, og har brukt litt penger på Visanne som jeg nå har fått avslag fra helfo om å få på blå resept Noen her som har klaget, og fått gjennomslag for klagen? Anonymous poster hash: 462bb...7a2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Ingen med erfaring? Anonymous poster hash: 462bb...7a2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Hvorfor har du fått avslag da? Skal du klage må det være fordi du mener det er noe feil ved vedtaket, altså ikke vare at du er uenig i konklusjonen. Det kan være at det er feil lovanvendelse, at de ikke har med alle fakta i vurderingen osv Anonymous poster hash: f593f...4e3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Det står i søknaden fra legen at jeg kun har prøvd synarella, og at det ikke er nok. Det står ingenting om bruk av forskjellige type p-piller for å unngå å ha menstruasjon, store smerter og at neste på programmet hvis dette ikke virker er hysterektomi.... Jeg får høre med legen om hun kan skrive litt mer utfyllende søknad/begrunnelse, hun sa jo at dette var plankekjøring. HI Anonymous poster hash: 462bb...7a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå