Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Hvor kjenner dere spark? Venter nr fem om en mnd, og dette er det eneste barnet som så langt ikke har servert kraftige spark i ribbena. Blir nesten bekymret Har født to stjernekikkere, og er ikke hypp på setefødsel. Anonymous poster hash: ef1d1...7e1
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Jeg kjente spark oppe ved ribbeina på ene siden. Hodet presset mer på enn rumpa, siden rumpa ikke fikk skikkelig plass nedover. Det som gjorde at jeg aldri var i tvil var at han hikket og da hikket opp under ribbeina. Når han hikket i hodeleie var det hikking under kulen liksom
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Takk for svar! Her er hikkingen i underetasjen, så da håper jeg h*n har lagt seg rett Anonymous poster hash: ef1d1...7e1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Kjente hodet presset mot ribbeina, sørlig hvis jeg bøyde meg forover. Sparker var litt mot magen ellers merket ikke så mye Anonymous poster hash: ed9e2...aea
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 På slutten var det veldig ubehagelig da hodet dyttet oppover ved ribbeina. Anonymous poster hash: 7756a...23a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Kjente hodet under ribbeina på venstre side og spark ned mot hoftekammen. Søik satt hun fra UL til hun ble født i uke 34, med hasteKS Anonymous poster hash: 5dd90...a4e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Men altså, mulig jeg er helt fjern her, men hvordan kjenner dere forskjell på hode og stump/hofte? Jeg kjenner noe hardt og rundt under ribbena, men aner ikke hvilken ende av barnet det er HI Anonymous poster hash: ef1d1...7e1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Kjente hodet veldig godt oppunder ribbeina. Var vanskelig å bøye seg framover. Og sparkene kjentes veldig godt nedover, kjentes ut som at jeg fikk blåmerker på innsiden. Og veldig akutt tissetrang. Nå kjenner jeg de samme sparkene oppover og under ribbeina. Bevegelsene fra armene er ikke like harde og brå, de er mer , tja, glidende? Men nå ligger min i tverrleie da, så det blir litt annerledes likevel. Anonymous poster hash: f4783...760
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 Jeg kjente bare spark nedover, og hadde derfor en følelse av at hun lå i seteleie. Både jordmor og legen mente at hun lå riktig (de kjente på hodet øverst og trodde det var stumpen). Magefølelsen min sa meg at hun lå feil vei, og i uke 36 tok jeg privat ultralyd. Jeg fikk bekreftet mine mistanker, og de estimerte at hun kom til å være såpass stor ved termin at de frarådet meg å føde vaginalt. Husker jeg ble lei meg for å blir "frarøvet" fødselsopplevelsen, men ks var helt greit det også. Hun veide 3900 gram 10 dager før termin, så tror nok det var like greit at hun kom den veien. Anonymous poster hash: 26e91...515
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #10 Skrevet 2. februar 2015 Jeg kjente bare spark nedover, og hadde derfor en følelse av at hun lå i seteleie. Både jordmor og legen mente at hun lå riktig (de kjente på hodet øverst og trodde det var stumpen). Magefølelsen min sa meg at hun lå feil vei, og i uke 36 tok jeg privat ultralyd. Jeg fikk bekreftet mine mistanker, og de estimerte at hun kom til å være såpass stor ved termin at de frarådet meg å føde vaginalt. Husker jeg ble lei meg for å blir "frarøvet" fødselsopplevelsen, men ks var helt greit det også. Hun veide 3900 gram 10 dager før termin, så tror nok det var like greit at hun kom den veien. Anonymous poster hash: 26e91...515 Oi! Så bra du fulgte magefølelsen. Kunne blitt en dramatisk fødsel. Bra det gikk fint med dere HI Anonymous poster hash: ef1d1...7e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå